/
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد:

بسیجیان در خط اول دفاع از تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی گاز ایران به مناسبت هفته بسیج ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این حوزه در بخش‌های فرهنگی و عملیاتی، به جایگاه مهم خانواده در اندیشه بسیج اشاره و بر ضرورت آمادگی بسیجیان برای ایفای نقش در خط اول دفاع از تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
کد خبر : ۵۰۱۲۹

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ یدالله رحمانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی گاز ایران با بیان این مطلب، اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبري، نيروهاي بسیجي بايد در همه زمينه‌ها توانمند شوند تا در مقاطع حساس و مورد نياز، حضوری موثر داشته و تحت فرمان ایشان، از تماميت نظام جمهوري اسلامي ایران دفاع و ایفای نقش کنند.

وی در تشریح اقدامات و مأموریت محوله به حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران، گفت: حوزه بسيج شرکت ملی گاز ایران در قالب برنامه هاي ابلاغي از سپاه و مركز بسيج وزارت نفت و برنامه‌هاي پيشنهادي منطبق بر مأموریت‌های سازمانی كه حسب نياز عزيزان بسيجي تدوین می شود، فعاليت سالانه خود را انجام مي دهد.

رحمانی ادامه داد: اين فعاليت‌ها در زمينه مسایل فرهنگی، اجتماعي، سياسي و تخصصی است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به نشست‌هاي سياسي، فعالیت‌های فرهنگی هفته بسیج، هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترك بسيجيان، حفاظت از مقر سازمان، پایش مصرف گاز، برگزاری جشنواره‌های علمی و فرهنگی از جمله جشنواره شهید سلیمانی و .... اشاره كرد.

رحمانی درباره اقدامات عملیاتی بسیج شرکت ملی گاز ایران در عرصه گازرسانی گفت: بسيج در كنار تمامی فعاليت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خود همراه با مديريت‌هاي سازمان در مواقع بحران (بهینه‌سازی مصرف گاز ) نسبت به برطرف كردن مشكلات و جلوگيري از اتفاقات خطرساز گام‌هاي مثبتي برداشته و با دستاوردهاي مخترعين و مهندسين بسيجي، گام‌هاي بزرگي در اقتصاد كشور و خودکفایی سازمان بر مي‌دارد، ضمن آن‌که طرح‌هایی نظیر اجرای طرح پایش گاز در سطح استان‌ها را نیز انجام داده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی گاز ایران درخصوص برنامه‌های آتی بسیج شرکت ملی گاز ایران گفت: حوزه بسيـج این شركت، با تدوین برنامه‌هاي سالانه مدون و هدفمند در فواصل مختلف زماني، برنامه‌های ویژه‌ای همانند پياده‌روي‌های خانوادگي، سفر به مشهد مقدس، اردوي بزرگ راهيان نور و تورهای فرهنگی كه همه ساله برگزار مي‌شود را پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده در نگاه بسیج گفت: برگزاری جلسات و برنامه‌هاي فرهنگي اجتماعي در قالب نشست‌ها و جلسات مستمر حلقه‌هاي صالحين براي همکاران و بهره‌گیری از اســاتيد مجرب به منظور آموزش راهكارهاي مناسب براي زندگي سالم و مديريت مناسب خانواده در این جلسات ‌ از جمله اقدامات قابل توجه در این عرصه است که بازخورد این جلسات نشان از تاثیر مثبت آن در خانواده هاي محترم همکاران دارد.

رحمانی تشکیل کمیته هیأت اندیشه‌ورزی شرکت ملی گاز ایران را از جمله اقدامات راهبردی دانست و گفت: بر مبناي منويات مقام معظم رهبري حفظه ا... تعالی و با توجه به نيازهاي روز جامعه، تشكيل هيأت‌هاي انديشه‌ورز در بسيج شركت ملي گاز ايران نه به‌صورت يك تاكتيك و برنامه كوتاه‌مدت، بلكه به‌صورت يك راهبرد و اقدام بلند مدت پيگيري مي‌شود.

به گفته رحمانی، بر اين اساس، از سال گذشته و با تأكيدات مديرعامل شرکت ملی گاز ایران مبني بر تشكيل هيأت‌هاي انديشه‌ورز در سطح این شركت و شركت‌هاي تابعه، نسبت به برگزاري جلسات متعدد با شركت‌هاي مختلف با حضور متفكران و فرهيختگان و مديران ارشد آن‌ها اقدام شده و تاكنون در بيش از 16 شركت اين هيأت‌ها تشكيل و تا اين لحظه، جمعيتي بالغ بر 450 نفر از نخبگان شركت در سطح کشور در بانك نخبگان هيأت انديشه‌ورزي ثبت نام و در 14 كارگروه تخصصي سازمان‌دهي شده‌اند.

رحمانی در پایان، درخصوص نقش و اهمیت روحیه بسیجی در میان کارکنان شرکت ملی گاز ایران گفت: حسب فرمایش مقام معظم رهبری حفظه ا... تعالی که کل نیروهای مومن کشور، بسیجی هستند، اکنون روحیه کار، تلاش و حضور ارزشمند در همه صحنه‌ها، در بسیجیان نهادینه شده؛ بدیهی است ترویج این فرهنگ در سطح شرکت ملی گاز ایران برکات زیادی از جمله تسهیل و تسریع در امور را دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر