/
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

دوره آموزشی خبرنویسی پیشرفته ویژه کارشناسان روابط عمومی شرکت ملی پخش برگزار شد

دوره آموزشی خبرنویسی پیشرفته ویژه مسئولان و کارشناسان روابط عمومی مناطق 37گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در روزهای هشتم و نهم آذر ماه 1401 در محل مجتمع آموزشی اندیشه برگزار شد.
کد خبر : ۵۰۱۳۸

  1. به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، این دوره دو روزه به صورت کارگاهی و با هدف ارتقای سطح آگاهی، به روزرسانی و توسعه سواد رسانه‌ای برگزار شد که کارشناسان روابط عمومی ستاد نیز حضور داشتند.

مدرس این دوره یکی از اساتید مجرب دانشگاهی بود که ضمن بازآموزی مباحثی پیرامون اصول خبرنویسی، ارزش‌های خبری، عناصر خبری، سبک‌های خبرنویسی، تیترنویسی، به مواردی همچون نحوه تنظیم خبر و رعایت درست‌نویسی و دروازه‌بانی خبر و استفاده صحیح از لینک‌ها، پیشینه نویسی در خبرها و چانک نویسی پرداخت.

روز دوم مسئول انتشارات، تبلیغات و امور نمایشگاهی شرکت ملی پخش به عنوان مدرس، به هویت بصری در روابط عمومی و تهیه کتابچه‌ای در این زمینه اشاره کرد و افزود: گفت: کتابچه هویت بصری مجموعه‌ای از قواعد و روش‌های ساده است که وحدت‌رویه بین مناطق 37گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران را در زمینه استفاده از آرم و نشانه شرکت ایجادخواهد کرد.

سیاوش رحیمی ضمن اشاره به اینکه دستورات این کتابچه، بی نظمی ناشی از استفاده سلیقه‌ای طراحان متعدد را به حداقل می‌رساند، افزود: اگر نشانه یا آرم سازمان به درستی ارائه نشود، توجه مخاطب جلب نمی‌شود و در نتیجه اعتماد مخاطب نسبت به سازمان از بین می‌رود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر