/
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

گروه معین ستاد از واحدهای ستادی و عملیاتی منطقه چالوس بازدید کرد

گروه معین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در قالب تیمی 18 نفره به سرپرستی مشاور مدیرعامل و رئیس گروه معین از واحدهای ستادی، عملیاتی و نواحی منطقه چالوس بازدید کرد.
کد خبر : ۵۰۱۴۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، این بازدید طی چهار روز از ستاد، نواحی، تأسیسات و عملیات انبار نفت، سوخت‌گیری هواپیمایی و مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی غرب مازندران، با هدف بررسی و اجرای اطلاعیه‌ها و دستورعمل‌های شرکت، کنترل کمی و کیفی فرآورده‌های نفتی و همچنین رسیدگی به مسائل و نیازمندی‌های کارکنان و ارباب رجوع انجام شد.

مشاور مدیر عامل و رئیس گروه معین از تلاش‌های کارکنان منطقه چالوس در امر سوخت‌رسانی تقدیر و بر آمادگی منطقه برای فصل زمستان تأکید کرد.

مجید مجیدی‌راد از تشکیل و فعالیت‌های کمیته مقابله با بحران و پدافند غیرعامل در منطقه چالوس ابراز خرسندی کرد و افزود: با توجه به شرایط جوی و ترافیک شدید جاده‌ها و پیش‌بینی‌های انجام شده، امید است منطقه چالوس برای بحران‌های احتمالی و مقابله با حوادث غیر مترقبه در زمستان سال جاری آماده باشد.

در این بازدید، مدیر منطقه چالوس نیز گزارش عملکرد کاملی از خدمات منطقه در سال گذشته و همچنین هشت ماهه سال جاری ارائه کرد.

شایان ذکر است، جلسه جمع‌بندی نیز با حضور تورج امانی مدیر منطقه چالوس، معاونین و رؤسای واحدها در ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران انجام شد.

گفتنی است، گروه معین، متشکل از رؤسا و کارشناسان واحدهای خدمات فنی و مهندسی،اداری، مالی، بازرسی، برنامه‌ریزی، تأمین و توزیع، مهندسی فرآورده‌ها، کنترل کیفیت، سی‌ان‌جی و سامانه هوشمند سوخت است که به طور مرتب از تمامی مراکز ستادی و عملیاتی مناطق 37گانه و نواحی تابعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سراسر کشور بازدید به عمل می آورند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر