/
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
شرکت ملی گاز ایران؛

تأکید مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بر صرفه‌جویی در مصرف گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: شهروندان می توانند با حفظ دمای منزل و محل کار در دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد نقش مهمی در صرفه‌جویی و استمرار گازرسانی داشته باشند.
کد خبر : ۵۰۱۵۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سید رضا غفاریان در حاشیه بازدید از پروژه های این شرکت با توجه به آغاز روزهای سرد سال و بارش نخستین برف پاییزی و افزایش برودت دما بیان کرد: تمهیدات لازم برای آغاز زمستان پیش‌رو انجام شده است و شهروندان نیز می‌توانند با مصرف بهینه و مناسب، ما را در بهبود خدمت‌رسانی همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه البرز از لحاظ اقلیم جزء استان‌هایی است که شرایط اقلیمی مختلف را در خود جای داده، افزود:  برای آمادگی و استقبال از روزهای سرد سال تا کنون چندین جلسه با معاونان استاندار و مدیر کل بحران استانداری البرز برگزار شده و تمهیدات برای آمادگی این شرکت اندیشیده شده است.

وی  با تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز، بیان کرد: با توجه به این‌که بیشترین درصد مصرف گاز استان البرز در فصل سرما، در بخش گرمایشی است، از این رو مردم خوب استان می‌توانند با مصرف بهینه و مناسب، ما را در بهبود خدمت‌رسانی همراهی کنند.

مدیر عامل شرکت گاز البرز افزود: همشهریان می‌توانند با نگه‌داشتن منازل و محل کار خود در دمای مطلوب که ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد است، نقش مهمی در صرفه‌جویی و استمرار گازرسانی، حتی به سایر هموطنانمان که در نقاط سردسیر کشور زندگی می‌کنند، ایفا کنند.

غفاریان با اشاره به ارائه خدمات شرکت گاز استان البرز به مشترکان جدید در روستاهای طالقان و بخش آسارا  تاکید کرد: موضوع مهم‌تری که همشهریان باید مورد توجه قرار دهند، رعایت نکات ایمنی در راه‌اندازی و استفاده وسایل گرمایشی است.

وی تصریح کرد: هر ساله با شروع فصل سرما، استفاده غیرایمن از وسایل گرمایشی، متاسفانه باعث ایجاد خسارات مالی و جانی فراوانی می‌شود که شهروندان باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند و از صحت عملکرد و ایمنی وسایل گرمایشی خود اطمینان حاصل کنند.

غفاریان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با تماس با سامانه 1594 و 194 پرسش‌های خود را مطرح کرده و از راهنمایی‌های کارشناسان شرکت گاز استان البرز استفاده کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر