/
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
دکتر محمدحسین امامی رئیس انجمن سبز ایران در گفتگو با نبض نفت تاکید کرد:

شرکت پالایش نفت بندرعباس اقتصاد و محیط زیست را با هم مدیریت کرد

رئیس انجمن سبز ایران در خصوص دلایل انتخاب شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان شرکت برتر در حوزه محیط زیست و اهدای لوح افتخار به این شرکت گفت شرکت پالایش نفت بندرعباس اقتصاد و محیط زیست را با هم مدیریت کرد و کار بسیار ارزشمندی در این مجموعه انجام شده است.
کد خبر : ۵۰۲۱۱

تعداد بازدید : 0

به گزارش نبض نفت شرکت پالایش نفت بندرعباس با ثبت جهانی طرح تغییر خوراک واحد کاهش گرانروی و ارزیابی نتایج سبز مبتنی بر محاسبه ردپای کربن و دستاوردهای زیست محیطی اجرای این طرح موفق به کسب جایزه جهانی مدیریت سبز شد. همچنین این شرکت از طرف انجمن سبز ایران لوح تقدیر دریافت کرد. دکتر محمدحسین امامی رئیس انجمن سبز ایران در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت به تشریح دلایل این انتخاب اشاره کرد. وی در این خصوص گفت: رویکرد شرکت پالایش نفت بندرعباس این بود که اقتصاد و محیط زیست را با هم مدیریت کند. فصل مشترک بین اقتصاد و محیط زیست در عمل به معنای این است که منابع به صورت بهینه مصرف شود و شرکت پالایش نفت بندرعباس این کار را به خوبی انجام داد.

دکتر امامی در بخشی از گفتگوی خود با پایگاه خبری نبض نفت تاکید کرد که بنگاههای اقتصادی در واقع ناموس یک کشور به شمار می‌روند و موفقیت شرکت پالایش نفت بندرعباس به معنای افزایش اشتغال برای این مرز و بوم و توسعه کشور است. وقتی پرچم شرکت پالایش نفت بندرعباس بالا باشد کشور به آن افتخار می‎کند.

برای آگاهی از متن کامل مصاحبه، فیلم این گفتگو را ملاحظه فرمایید.

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر