/
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

شصت‌وپنجمین جایگاه عرضه سوخت مایع در استان قم به بهره‌برداری رسید

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از افتتاح شصت‌و‌پنجمین جایگاه عرضه سوخت مایع در استان قم خبر داد و گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این جایگاه تازه‌تأسیس با نام "مهرگان کریمه"، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت این استان به 85 باب رسید.
کد خبر : ۵۰۲۵۵

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، محمدرضا حصیری گفت: در راستای سوخت‌رسانی مطلوب‌تر، این جایگاه در کلیومتر 30 جاده قدیم قم به تهران با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حصیری در ادامه افزود: با توجه به قرار گرفتن استان قم در مسیر مواصلاتی 17 استان کشور و حجم بالای تردد در این محور، با بهره‌برداری از جایگاه مذکور، سوخت‌رسانی به رانندگان خودروهای سنگین مطلوب‌تر و ایمن تر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به عرضه بنزین و نفتگاز در جایگاه یادشده، اظهار کرد: این جایگاه با سرمایه‌گذاری حدود 80 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع و 16 نازل افتتاح شد.

سرپرست منطقه قم افزود: این جایگاه زمینه اشتغال مستقیم 4 نفر به صورت دائم را نیز فراهم آورده است و به طور قطع با راه‌اندازی بخش‌های دیگر این مجتمع خدمات رفاهی از جمله (رستوران و کارواش) سطح اشتغال ایجاد شده افزایش خواهد یافت.

شایان ذکر است، استان قم دارای 85 نقطه عرضه سوخت، شامل 65 باب جایگاه عرضه سوخت مایع و دو منظوره و 20 جایگاه سی‌ان‌جی تک‌منظوره است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر