/
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران و هیات همراه از سکوی بلال و پایانه شناور کوروش

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران و هیات همراه روز سه‌شنبه 29 آذر از سکوی بهره‌برداری بلال و پایانه شناور فرآورشی کوروش بازدید کردند.
کد خبر : ۵۰۶۶۷
به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، دکتر علیرضا مهدی‌زاده در این بازدید از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های عملیاتی قرار گرفته و مسائل و مشکلات این سکو و پایانه را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران و هیات همراه پس از ورود به سکوی بلال در جلسه‌ای با مسئولان سکو، به بررسی مسائل و چالش‌های این سکوی بهره‌برداری در حوزه تولید، منابع انسانی و ... پرداختند.

پس از آن بازدید میدانی از بخش‌های گوناگون سکوی بلال انجام و توضیحات لازم از سوی مسئولان سکو در خصوص اقدامات انجام شده برای تولید صیانتی از این میدان ارائه شد. در ادامه، جلسه جمع‌بندی مسائل و موارد مطرح شده برگزار و بر پیگیری و رفع این مشکلات تاکید شد.

این گروه سپس راهی پایانه شناور فرآورشی کوروش شده و مورد استقبال مهندس فولادوندی و مسئولان این پایانه قرار گرفتند. بازدید از بخش‌های مختلف این پایانه، جلسه با مسئولان و بررسی مسائل و مشکلات پایانه شناور فرآورشی کوروش از برنامه‌های این بازدید بود.

از نکات قابل توجه در بازدید از پایانه شناور فرآورشی کوروش، دقت کارکنان، کار تیمی خوب و شرایط مطلوب این پایانه بود که مورد تحسین مدیرعامل و هیات همراه قرار گرفت.

گفتنی است، در این بازدید شهسوار ارغش مدیر منطقه عملیاتی کیش، محمودرضا حقیقی مدیر منطقه عملیاتی لاوان، حمیدرضا کریمی‌جعفری معاون مدیرعامل، امیر سالاری مدیر امور تولید، محمدحسن حاجی‌علی مدیر برنامه‌ریزی، محمد مساح سرپرست مدیریت تدارکات و امور کالا، یداله شهریاری رئیس روابط عمومی و علیرضا خوشبخت معاون تعمیرات منطقه لاوان، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران را همراهی می‌کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر