/
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

اجرای پروژه‌های پدافندی در انبار نفت شهیدرجایی بندرعباس سرعت می‌گیرد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از بازدید مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان از پروژه‌های در دست اجرا در انبار نفت حیاتی شهیدرجایی بندرعباس خبر داد.
کد خبر : ۵۰۶۷۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، احمد سالاری‌فر گفت: پس از تأکید استاندار هرمزگان در انجام پروژه‌های راهبردی در صنایع استان به ویژه در حوزه نفت و انرژی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان در تأسیسات انبار نفت شهیدرجایی بندرعباس حاضر شد و از نزدیک در جریان اجرای پروژه‌های مذکور قرار گرفت.

سالاری‌فر در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه عملیات انتقال فرآورده و ذخیره‌سازی و پدافند غیرعامل در این انبار گفت: به لحاظ مهندسی و پدافندی نیازهای متعددی در این انبار وجود دارد که با حمایت مدیران بالادستی ستاد تهران در حال برنامه‌ریزی و ابلاغ است اما حمایت مقامات استانی می‌تواند در روند اجرای آنها تسهیل و تسریع ایجاد کند.

رادمهر مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: برای تسریع در انجام موارد اشاره شده، همکاری و هماهنگی‌های لازم با مدیران استانی انجام خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر