/
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
در نشست مدير پالايشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبي با شرکت های دانش بنیان مطرح شد:

تسهیل سازوکار استفاده از ظرفيت‌‌ شركت‌هاي دانش‌بنيان

مدير پالايشگاه پنجم پارس جنوبي در نشست هم انديشي سه جانبه مديران این پالايشگاه، با جمعی از مدیران پارك فناوري و نوآوري نفت و گاز و شركت هاي دانش بنيان گفت: با برگزاري نشست‌هاي هم‌انديشي و تخصصي، مسير را براي رفع چالش‌ها و استفاده بهينه از ظرفيت‌ شركت‌هاي دانش‌بنيان هموار خواهيم کرد.
کد خبر : ۵۰۷۷۱

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، كامبيز صفتي، مدير پالايشگاه پنجم پارس جنوبي، در نشست هم انديشي سه جانبه مديران این پالايشگاه، با جمعی از مدیران پارك فناوري و نوآوري نفت و گاز و شركت هاي دانش بنيان، اظهار کرد: مجتمع گاز پارس جنوبي به عنوان قطب بزرگ تامين و توليد پايدار گاز در كشور، با بهره‌مندي از توان و اقدامات نوآور شركت‌هاي دانش بنيان توانسته است دستاوردهاي مهمي را در اين حوزه ثبت کند.

صفتي، تصريح كرد:  بررسي چالش‌ها و مسائل مهم همسو با توانمندسازي شركت‌هاي دانش‌بنيان و سازندگان داخلي كمك بسيار بزرگي در خصوص توليد و فرآورش حداكثري گاز و محصولات جانبي در پالايشگاه‌هاي سيزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبي خواهد بود.

وي گفت: با برگزاري نشست‌هاي هم‌انديشي و تخصصي، مسير را براي رفع چالش‌ها و استفاده بهينه از ظرفيت‌ شركت‌هاي دانش‌بنيان هموار خواهيم کرد و مجتمع گاز پارس جنوبي با افتخار و تمام قد در جهت حمايت همه‌جانبه از شركت هاي دانش بنيان حركت مي‌كند.

مدير پالايشگاه پنجم گاز پارس جنوبي تصريح كرد: باور داشتن و اعتماد به جوانان، زمینه ساز حل مشکلات است و با بهره‌مندي از دانش و توان شركت‌هاي بزرگ، خلاق و نوآور دانش بنيان، كشور در مسير پيشرفت قرار مي‌گيرد. 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر