/
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
برگ زرینی دیگر در کارنامه پر افتخار شرکت گاز استان خراسان جنوبی:

اتمام گازرسانی به پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی در شهرستان‌های سربیشه و درمیان

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از اتمام گازرسانی به پاسگاه‎ها و برجک‌های مرزی در شهرستان‌های سربیشه و درمیان خبر داد.
کد خبر : ۵۰۷۷۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران،رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در تشریح این خبر گفت: با یاری پروردگار و تلاش همکاران و در ادامه خدمت رسانی به مردم شریف استان با بهره‌برداری از‌ پروژه گازرسانی به پاسگاه‌های مرزی شهرستان‌های سربیشه و درمیان، تمامی پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی این شهرستان ها تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: امروز احساس غرور و افتخار همکاران شرکت گاز و همچنین خوشحالی مرزبانان غیور کشور عزیزمان برای بهره مندی از نعمت ارزشمند گاز طبیعی در هوای بسیار سرد نقطه صفر مرزی، دیدنی و توصیف ناپذیر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی، تصریح کرد: در ادامه نهضت گازرسانی و برای آسایش بیشتر مرزبانان عزیز، هم اکنون بیش از 30 پاسگاه و برجک مرزی در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی به شهرستان های مرزی استان خراسان جنوبی نیز گفت: در استان خراسان جنوبی 4 شهرستان با کشور افغانستان مرز مشترک دارند و تمامی 12 شهر 725 روستا در این شهرستان‌ها از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

محمودی گازرسانی به مناطق مرزی را خدمت زرین شرکت گاز برشمرد و تصریح کرد: گازرسانی به مناطق مرزی، موجب جلوگیری از مهاجرت، جلوگیری از قاچاق سوخت مایع و افزایش امنیت می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر