/
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان در بازدید از پالایشگاه گاز ایلام:

پالایشگاه گاز ایلام نمونه ای از خوداتکایی صنعت نفت است

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام قدم های خوبی در زمینه تولیدات، خودکفایی ، مسئولیت های اجتماعی و... برداشته است،گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قابل قیاس با رژیم گذشته نیست و قبل از انقلاب کوچکترین صنایع و تولیدات داخلی در این استان وجود نداشته که امروزه به برکت نظام، این پالایشگاه نمونه ای از خودکفایی در صنعت نفت است.
کد خبر : ۵۰۸۱۱

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حجت الاسلام علی اشرف علیمحمدی در بازدید از شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، دانش هایی که دراین واحد صنعتی باعث عدم وابستگی به خارج شده در دانشگاه ایلام تدریس می شود،افزود: در دوران رژیم منحوس پهلوی، ایلام منطقه ای توسعه نیافته بود که امروزه به برکت نظام در زمینه های مختلف روز به روز قله های ترقی را طی می کند.

 وی با بیان اینکه ایران اسلامی به توان داخلی توجه ویژه ای دارد و برای این موضوع برنامه های قابل قبولی در دستور کار قرار داده است، اظهارداشت: به برکت انقلاب، استکبار جهانی از کشور بیرون رانده شد و هم اکنون کشورهایی که تحت سلطه او هستند به جای پیشرفت در همه زمینه ها رشدی نداشته اند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در پایان نیز گزارشی از عملکرد و دستاوردهای این شرکت ارائه کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر