/
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

قطع گاز 39 سازمان در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از پایش مصرف گاز 7498 مورد از دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی این استان خبر داد که در پی آن برای 83 سازمان اخطار صادر و گاز 39 اداره دلتی قطع شده است.
کد خبر : ۵۰۹۳۱

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکین در مصرف گاز طبیعی، این شرکت از ابتدای آذر ماه اقدام به پایش مصرف تمامی سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس استان کرده که در این ارتباط تاکنون 7498 مورد پایش را انجام داده است.

وی ادامه داد: طرح مذکور در راستای اجرایی کردن بخش نامه وزارت نفت و دستورالعمل ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفته است.

سلیمیان با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری توسط تیم‌های کارشناسی این شرکت، از تاکید بر رعایت دمای 21-18 درجه در فضای داخلی و دمای 18 درجه در راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده خبرداد و گفت: توجه به پایداری این وضعیت از جمله مهمترین وظایف تیم‌های پایش است.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده و رعایت نکردن موارد مندرج در بخش‌نامه، اخطاریه برای اماکن زیر پوشش صادر خواهد شد که بر این اساس، تاکنون به 83 سازمان یا اداره اخطار قطع به‌منظور کاهش مصرف و تنظیم دمای رفاه در ساختمان داده شده است.

سلیمیان بیان کرد: گاز 39 سازمان در پی اخطارهای صادرشده و به دلیل رعایت نکردن بخش‌نامه‌های ابلاغی درباره مصرف بهینه گاز و تنظیم دمای اداره با دمای رفاه، قطع شده است.

وی در پایان از تمامی ادارات، سازمان ها و سایر مراکز دولتی و عمومی خواست تا با روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل برای ساختمان هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند و همچنین انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه ها نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز اهتمام ورزند .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر