/
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
در 9 ماهه سال جاری صورت پذیرفت؛

برگزاری 18 مانور از سوی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری و اجرای ۱۸ مانور در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۷ مورد پدافندغیرعامل و یک مانور مدیریت بحران بوده است.
کد خبر : ۵۱۱۳۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ریحان بهادر مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری و اجرای ۱۸ مانور در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و فزود: این مانورها در زمینه‌های مختلف از جمله اقدامات عمدی در تخریب تأسیسات، افت فشار ورودی گاز شهر ناشی از TBS، نفوذ آشوبگر به ایستگاه، برخورد بیل مکانیکی با لوله گاز، زلزله، خروج اضطراری از ساختمان، خرابکاری و ایجاد آتش‌سوزی در ایستگاه و غیره بوده است.

بهادر هدف از برگزاری این مانورها را سنجش میزان آمادگی کارکنان در شرایط بحران و ارزیابی چگونگی عملکرد آنان عنوان کرد و اظهار داشت: افزایش مهارت و تجربه کاری، چگونگی ارتباط درون‌سازمانی در بحران اجرای فرآیند مناسب مقابله با بحران، آمادگی در برابر حوادث و حفظ آرامش روحی و روانی در شرایط اضطراری، رعایت موارد ایمنی هنگام وقوع زلزله و غیره از دیگر اهداف برگزاری این مانورها بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مانورهای شرکت گاز استان با شناسایی ۳۴ مورد شرایط اضطراری در زمینه حوادث طبیعی، فرآیندی و حفظ آمادگی نیروها تعیین و در کلیه نواحی سطح استان اجرا شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر