/
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

ظرفیت انبارهای نفت فارس افزایش می‌یابد

معاون وزیر به همراه مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید از انبار نفت شهید تندگویان شیراز بر افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی این انبار تأکید کرد.
کد خبر : ۵۱۱۴۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری ضمن اشاره به مطلب فوق، هدف از این بازدید را بررسی طرح افزایش میزان ذخیره‌سازی این انبار مطرح کرد.

در این بازدید، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن قدردانی از تلاش کارکنان منطقه فارس در سوخت‌رسانی مطلوب گفت: با توجه به قرارگرفتن فارس در محور شمال به جنوب کشور، حجم ترددها و همچنین عدم برخورداری این استان از خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی، افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی انبارهای نفت فارس از اولویت‌های شرکت ملی پالایش و پخش بوده و موافقت‌های اولیه برای این افزایش ذخیره‌سازی انجام شده است.

جلیل سالاری با اشاره به وجود زیرساخت‌های لازم در انبار نفت شهید تندگویان شیراز، هم‌جواری با شرکت پالایش نفت شیراز، خطوط ریلی استان و نیز شبکه فعال حمل و نقل فرآورده‌های نفتی افزود: با احداث و افزایش مخازن نفت در این انبار، فرآیند سوخت‌رسانی در استان تسریع می‌شود.

علی‌اکبر نژادعلی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف انبار نفت مذکور گفت: بررسی و طرح‌های اولیه در خصوص جانمایی و مکان‌یابی مخازن جدید در این انبار انجام شده و در صورت تأمین منابع مالی، کار احداث انجام خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر