/
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

رشد 4درصدی مصرف گاز در آذربایجان غربی در هفته دوم دی ماه

هفته دوم دی ماه 197 میلیون متر مکعب گاز در استان آذربایجان غربی مصرف شده که این میزان نسبت مدت مشابه سال قبل رشد 4درصدی داشته است.
کد خبر : ۵۱۱۶۲

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در هفته دوم دی ماه سال جاری 197 میلیون متر مکعب گاز در استان آذربایجان غربی مصرف شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل که 191 میلیون مترمکعب بوده رشد 4درصدی داشته است.

شیخی افزود: پس‌ از بارش‌های اخیر، روز پنجشنبه پانزدهم دی‌ماه رکورد جدیدی در مصرف گاز استان به ثبت رسید به نحوی که روز پنجشنبه ۳۱ میلیون و ۳۴۹ هزار مترمکعب گاز استفاده شده است.

وی اضافه کرد: عمده افزایش صورت گرفته در حوزه مصرف گاز، مربوط به مصارف خانگی است و علت آن هم این است که بسیاری از شهروندان، دمای رفاه تا ۲۱ درجه را در منزل رعایت نمی‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی با توصیه به شهروندان برای رعایت الگوی مصرف و توجه به صرفه جویی در مصرف گاز گفت: متاسفانه بسیاری از خانواده‌ها در منزل با لباس تابستانی حضور دارند و مصرف گاز را افزایش می‌دهند که می‌توان با پوشیدن لباس زمستانی، این مصرف را نیز به خوبی مدیریت کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر