/
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

قطع گاز 17 مشترک پرمصرف در استان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از صدور 98 مورد اخطار قطع گاز در سطح استان به مشترکین پرمصرف خبر داد.
کد خبر : ۵۱۱۶۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با تاکید بر جدیت مجموعه شرکت ملی گاز ایران در اجرای طرح پایش دمای ادارات دولیت و مراکز عمومی  گفت: از ابتدای شروع طرح پایش دما در استان خراسان جنوبی تا کنون 3 هزار و 419 مورد بازرسی جهت پایش دمای ادارات در استان انجام شده است.

وی در ادامه افزود: براساس پایش انجام شده تا کنون در استان خراسان جنوبی 98 مورد اخطار قطع گاز به دلیل عدم رعایت دمای رفاه صادر و همچنین گاز 17 مشترک پر مصرف در سطح استان پس از عدم توجه به اخطارهای صادره قطع شده است.

محمودی افزود: مطابق اطلاع رسانی‌های گسترده قبلی تمام ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی و خصوصی، مساجد و مدارس موظف هستند تا بر مبنای دستور العمل بخشنامه دولت، با صرفه جویی و مصرف ایمن گاز طبیعی، دمای رفاه  فضاهای داخلی را رعایت کنند و در صورت مشاهده موارد خلاف این بخشنامه پس از اطلاع مورد مربوطه به استانداری در صورت تکرار گاز آن مجموعه قطع خواهد شد.

وی با اشاره به ماندگاری برودت هوا در کشور و استان خراسان جنوبی طی هفته جاری تاکید کرد: با توجه به مصرف بالای بخش خانگی از مشترکین گرامی تقاضا داریم با رعایت دمای رفاه (18 الی 21 درجه سانتی گراد) و رعایت دقیق موارد مرتبط با کاهش مصرف،  شرکت ملی گاز را در عبور از فصل سرد سال یاری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر از همراهی مشترکین گاز طبیعی در صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی افزود: طرح پایش دما تا اطلاع ثانوی در تمامی شهرستان های استان خراسان جنوبی به صورت روزانه انجام خواهد شد.

محمودی با اشاره افزایش 10 درصدی مصرف گاز استان نسبت به دوره مشابه سال گذشته گفت: از ابتدای سال تا کنون یک میلیارد و 494 میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر