/
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

اعضاء کمیسیون انرژی مجلس و مدیرعامل شرکت ملی پخش از منطقه چابهار بازدید کردند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به همراه جمعی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تأسیسات و ابنیه سوخت‌رسانی منطقه چابهار بازدید کردند.
کد خبر : ۵۱۱۶۶

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، در این بازدید که نمایندگان مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستان‌های چابهار، کنارک، نیکشهر، ایرانشهر و سرباز نیز حضور داشتند، ضمن بازدید میدانی از تعدادی از جایگاه‌های منطقه، چالش‌ها و مسائل منطقه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

بازدید از جایگاه کنارک، هوران و نگور، تأسیسات بندر شهیدبهشتی و اسکله نفتی، تأسیسات شرکت پرسی‌ایران‌گاز، جایگاه‌های شهرستان‌های راسک و سرباز  و در نهایت بازدید میدانی از جایگاه‌های شهرستان ایرانشهر از اهم اقدامات انجام شده در روز نخست سفر این هیأت است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این بازدید، ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار زیاد شهرستان چابهار به عنوان کریدور تجارت شرق کشور، بر عزم راسخ شرکت در راستای حمایت از تمامی شرکت‌ها و صنایع فعال در منطقه اشاره و خاطر نشان کرد: همکاران ما در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اقصی نقاط کشور با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و توان فنی کارشناسان در اجرای وظیفه ذاتی خود در راستای خدمات‌رسانی مناسب به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

عبدالعلی رحیمی‌مظفری یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تأکید بر تلاش‌های انجام شده در مناطق مختلف کشور و به ویژه منطقه چابهار گفت: برحسب تصمیمات اتخاذ شده در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر محترم نفت مقرر شد هیأتی با حضور اعضاء کمیسیون انرژی، نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های چابهار و ایرانشهر، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز به منطقه چابهار اعزام و ضمن بررسی تمامی جوانب، مسائل و مشکلات منطقه پیرامون مشکلات سوخت و گازرسانی را در قالب گزارشی مبسوط آماده و به کمیسیون مربوط ارائه دهد.

رمضانعلی سنگدوینی دیگر عضو کمیسیون انرژی مجلس نیز در این بازدید ضمن تأکید بر توجه بیش از پیش به توزیع نفت سفید و رفع مشکلات مربوطه اظهار کرد: توزیع به موقع گاز مایع و نفت سفید با توجه به شرایط خاص منطقه بسیار حائز اهمیت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار در حاشیه بازدید ضمن ارائه گزارش مبسوطی از اقدامات منطقه تأکید کرد: تمام توان و تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا با توانمندی‌های کارشناسان در منطقه خدماتی مفید و در خور شأن مردم شریف منطقه انجام دهیم.

سیدکیومرث کمالیار ضمن تأکید به پیگیری‌های انجام شده در جهت احداث مجاری عرضه طی یکسال گذشته، تصریح کرد: بهره‌برداری از چهار باب جایگاه در این مدت، افتتاح دو جایگاه تازه‌تأسیس طی هفته‌های آتی، توجه جدی به رفع موانع و مشکلات در تمامی حوزه‌های مربوط از جمله نفت سفید، نفتگاز، گاز مایع و نیز اقدامات شاخص در جهت تأمین سوخت شرکت‌های فعال در منطقه به منظور توسعه پایدار از جمله مواردی است که در طی این مدت تمام تلاش خود را در جهت تحقق آن به کار بسته‌ایم.

شایان ذکر است، مدیرکل امور مجلس، مدیر گازرسانی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز و رئیس برنامه‌ریزی و تنظیم روابط با مجلس نیز در این بازدیدها حضور داشتند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر