/
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

نماینده ولی فقیه در استان مازندران شهروندان را به مصرف بهینه فراخواند

گاز یک نعمت الهی است که خداوند متعال به ایران اعطا کرده و گازرسانی گسترده به شهرها و روستاهای کشور از حسنات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر : ۵۱۲۱۶

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز این استان، با بیان این مطلب، شهروندان را به مصرف بهینه گاز طبیعی فراخواند و گفت: گازطبیعی یکی از عوامل کمک کننده به محیط زیست است؛ از این رو، باید تلاش کنیم تا از این انرژی پاک استفاده بهینه کنیم.

وی در ادامه، اسلام را دین بهره‌برداری از نعمات الهی در حد معقول دانست و اسراف و تبذیر را مذموم و ناپسند عنوان کرد و از مردم عزیز استان خواست تا در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

در ادامه این دیدار، قاسم مایلی رستمی، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان ارائه کرد و گفت: هم اکنون ۹۷ درصد از خانوارهای این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی با اشاره به ورود هوای سرد به استان و لزوم صرفه جویی مردم و مشترکین عزیز، در مصرف گاز طبیعی عنوان کرد: درخطبه های نماز جمعه نیز، بهتر است، ائمه محترم جماعات در سطح استان توصیه ها و رهنمودهای لازم را برای مصرف بهینه و صرفه جویی ارائه کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر