/
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

منطقه گلستان برای سوخت‌رسانی در فصل سرما آمادگی کامل دارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان از آمادگی کامل این شرکت برای تأمین و توزیع سوخت در فصل سرما و شرایط اضطرار خبر داد.
کد خبر : ۵۱۳۸۳

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، سیدمحمد حسینی ضمن اعلام این خبر بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه جهت حصول اطمینان از آسیب‌پذیری حداقلی ناشی از ورود به فصل سرما تأکید کرد.

حسینی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی، این شرکت در تمامی شرایط آمادگی کامل دارد تا پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان و مردم شریف استان گلستان باشد.

وی افزود: تدابیر لازم جهت تأمین سوخت جایگزین (دوم) به مصرف‌کنندگانی که از گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی خود استفاده می‌کنند، اتخاذ شده که این مصرف‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به واحدهای متولی، نسبت به دریافت و ذخیره‌سازی مناسب سوخت جایگزین اقدام کنند تا در صورت افت احتمالی فشار گاز با مشکلی مواجه نشوند.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع از طریق زیرساخت بانکی، از مصرف‌کنندگان فرآورده‌های مذکور شامل خانوار، اصناف و صنایع درخواست کرد: با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس  NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR  در قسمت ثبت خانوار، نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده و معرفی کارت بانکی خود اقدام کنند تا نسبت به تخصیص سهمیه آنان اقدام شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان یادآور شد: کارشناسان این شرکت به صورت شبانه‌روزی بر نحوه فعالیت‌ جایگاه‌ها و کیفیت و کمیت فرآورده‌های نفتی عرضه شده در قالب تیم‌های بازرسی، نظارت ویژه و مستمر دارند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر