/
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
در راستای مسئولیت اجتماعی مجتمع گاز پارس جنوبی صورت گرفت:

كاركنان پالايشگاه دوازدهم مناطق كوهستاني تنگه بنو از توابع شهر سيراف را پاكسازي كردند

همسو با حفاظت از محيط زيست پيراموني و انجام مسئولیت اجتماعی، تعدادی از كاركنان پالايشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبي مناطق كوهستاني تنگه بنو (شنويي) از توابع شهر تاريخي سيراف را پاكسازي كردند.
کد خبر : ۵۱۳۹۸

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ مهدی گرامی شیرازی، مدیر پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در اين باره گفت: كاركنان و متخصصان پالايشگاه دوازدهم در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف ترويج و اشاعه فرهنگ حفاظت از محيط زيست، بخصوص حفظ محيط زيست كوهستاني مناطق پيراموني تنگه بنو از توابع شهر تاريخي سيراف را پاكسازي كردند.

وی محيط زيست را بستری مناسب برای توسعه پايدار دانست و با تاکید بر ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه، گفت: بدون حفاظت از محیط زیست و طبیعت ادامه زندگی برای بشر امكان پذير نیست و كاركنان اين پالايشگاه جهت گسترش اين فرهنگ اقدامات شايسته اي را پياده سازي كرده اند.

گرامی شیرازی در ادامه، تصريح كرد: پاكسازي سواحل، برگزاري كلاس‌هاي آموزشي زيست محيطي در مدارس شهرستان‌هاي همجوار، نصب تابلوهاي تبليغاتي در حوزه محيط زيست و برگزاري اردوهاي فرهنگي از اقدامات شاخص كاركنان پالايشگاه دوازدهم در جهت ترويج فرهنگ حفاظت از محيط زيست در سال جاري است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر