/
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

انتقال 183 میلیارد مترمکعب گاز از سوی منطقه 10 عملیات انتقال گاز

سرپرست منطقه 10 عملیات انتقال گاز از انتقال 183 میلیارد مترمکعب گاز و تحقق برنامه های عملیاتی این منطقه در 9 ماهه امسال خبر داد.
کد خبر : ۵۱۵۳۷

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علی مغدانی سرپرست منطقه 10 عملیات انتقال گاز،گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه توانستیم با بهره گیری از نیروهای متخصص وجوان ضمن انجام برنامه های عملیاتی در حوزه تعمیرات اساسی تاسیسات تقویت فشار گاز و خطوط لوله سراسری، 183 میلیارد استاندارد مترمکعب گاز را از به خطوط لوله سراسری انتقال دهیم.

وی با اشاره به اینکه تاسیسات تقویت فشار و خطوط لوله در محدوده این منطقه عملیاتی با حداکثر توان درحال انتقال گاز به بخش های مختلف مصرف است، گفت: درحال حاضر  روزانه 670 میلیون مترمکعب گاز از این منطقه انتقال داده می شود.

ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز

مغدانی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما در نقاط مختلف کشور و افزایش میزان مصرف گاز طبیعی، مصرف بهینه گاز توسط مشترکین از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ضرورت دارد مردم برای پایداری و استمرار گاز رسانی صرفه جویی را جدی بگیرند.

به گفته سرپرست منطقه ده عملیات انتقال گاز، کارکنان تلاشگر این منطقه شبانه روز در تلاش هستند تا در این روزهای سرد، گاز به صورت مطلوب و پایدار گرمابخش خانه های هم وطنان باشد که این تلاش ها وزحمات وصف ناشدنی است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر