/
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری انجام شد؛

پاسخگویی مستقیم رییس سازمان انرژی اتمی به مردم

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری به صورت مستقیم و بی‌واسطه به سوالات و درخواست های مردم پاسخ داد.
کد خبر : ۵۱۶۸۷
نبض نفت-نشست پاسخگویی بی‌واسطه اعضای هیات دولت به مطالبات مردمی روز 5 بهمن‌ماه جاری با حضور مهندس محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

اسلامی در مدت پاسخگویی به تعدادی از مردم و نخبگان علمی و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان، از استقبال سازمان انرژی اتمی ایران از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه خبر داد.

رییس سازمان انرژی اتمی پس از برگزاری نشست پاسخگویی بی‌واسطه اعضای هیات دولت به مطالبات مردمی اظهار کرد: برگزاری این نشست‌ها، اقدام پسندیده و خوبی محسوب می‌شود زیرا مردم می‌توانند به‌طور مستقیم با مسوولان صحبت کرده و مشکلات و مسایل خود را مطرح کنند.

اسلامی بیان کرد: تماس‌های امروز در 3 بخش خلاصه می‌شود؛ نخست آنکه شامل تماس اشخاصی بود که دارای ایده و طرح فناورانه و پیشنهاداتی در این حوزه هستند و به سبب دنبال کردن سیاست درهای باز و توسعه نوآوری در سازمان، از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه این عزیزان استقبال می‌کنیم زیرا بر این باوریم که می‌توان چرخه خلاقیت و نوآوری را با چنین سیاست‌هایی در سازمان گسترش داد که در نهایت می‌تواند منجر به شتاب و توسعه فناوری شود.

وی افزود: از پیشنهادات افرادی که امروز و در جریان این نشست تماس گرفتند، استقبال می‌شود و هم‌چنین راهنمایی‌های لازم برای رسیدن به نتیجه، به این افراد ارائه شد.

اسلامی ادامه داد: مقرر شد این افراد طرح‌های خود را به‌صورت مکتوب به سازمان تحویل دهند تا طرح و ایده‌ها در فرآیند ارزیابی قرار گیرند و اگر قابلیت اجرایی داشته باشند، به‌طور طبیعی مسیر خود را طی خواهند کرد.

معاون رییس جمهور با تاکید بر این‌که در جریان گفت‌وگوی تلفنی امروز با هموطنان عزیز از چنین طرح‌هایی استقبال می‌کنیم؛ اظهار کرد: از این ایده‌ها به منظور توسعه و شتاب‌دهی در طرح های دانش بنیان، بهره‌مند خواهیم شد.

وی با اشاره به نوع دوم تماس‌هایی که در جریان نشست پاسخگویی بی‌واسطه اعضای هیات دولت به مطالبات مردمی مطرح شد؛ گفت: این تماس‌ها شامل مسایل شخصی افراد و برخی از کارکنان بود که دستورات لازم برای حل مسایل و مشکلات این افراد صادر شد.

اسلامی درباره نوع سوم تماس‌های مردمی در جریان این نشست توضیح داد: این بخش شامل تماس افرادی بود که در ارتباط با سازمان انرژی اتمی با مسایلی مواجه بودند که خوشبختانه در مدت زمانی که این نشست برگزار شد، مسایل چند نفر از این افراد بلافاصله حل و نسبت به پیگیری سایر موارد نیز دستورات لازم به‌منظور رسیدگی صادر شد.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران با تاکید بر این‌که پاسخگویی به مشکلات و مسایل مردم فقط به این نشست‌ها محدود نمی‌شود، گفت: پاسخگویی به هموطنان به‌صورت مرتب جزو برنامه‌های بنده قرار دارد و در طول هفته پاسخگوی درخواست‌ها، مکاتبات، پیامک‌ها و پیام‌های مردمی که در سامانه ارتباطات مردمی ریاست سازمان ثبت می‌شود؛ هستم. این رویه به صورت دایمی بوده و این‌گونه نیست که ساعت مشخصی را شامل شود و اکنون هیچ صف انتظاری برای پاسخگویی به کارکنان و مسوولان وجود ندارد و ملاقات با بنده به عنوان رییس سازمان به راحتی امکان‌پذیر است.

منبع:ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر