/
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

بالغ بر 10هزار نفتکش، نفتگاز مورد نیاز نیروگاه‌های استان اصفهان را تأمین کرده‌اند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از تأمین نفتگاز مورد نیاز نیروگاه‌های استان توسط 10 هزار نفتکش از آبان ماه سال جاری تا کنون، خبر داد.
کد خبر : ۵۱۷۱۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، عبدالله گیتی‌منش ضمن اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده، در پی قطعی گاز نیروگاه‌ها و صنایع عمده و به منظور تأمین گاز مورد نیاز خانوارها، وظایف و مأموریت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دو چندان شده است.

گیتی‌منش گفت: در راستای تأمین سوخت مایع نیروگاه‌ها و صنایع عمده، این شرکت در آماده باش کامل بوده و با برنامه‌ریزی منسجم و بسیج منابع موجود در اختیار، تمامی تلاش و مساعی کارکنان به صورت شبانه‌روزی برای تأمین، ذخیره‌‎سازی و توزیع سوخت مایع نیروگاه‌ها و صنایع به کار گرفته شده است.

وی با قدردانی از زحمات شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و رانندگان ساعی نفتکش‌ اظهار کرد: از آبان ماه سال جاری تا کنون، بالغ بر 300 میلیون لیتر نفتگاز توسط این تعداد دستگاه نفتکش جاده‌پیما از طریق مبادی اصفهان/بندر عباس و ماهشهر به نیروگاه‌های چهلستون/کاشان و زواره در داخل استان حمل شده است تا در شرایط خاص زمستان امسال با قطعی برق نیروگاه‌ها به واسطه قطع گاز مواجه نباشیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر