/
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

1000 کپسول گاز مایع مازاد بر سهمیه برای زلزله‌زدگان خوی ارسال شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: دوشنبه 10 بهمن ماه 1401 با هدف کمک به زلزله‌زدگان شهرستان خوی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه طی حرکتی جهادی و خودجوش با همکاری شرکت پرسی‌ایران‌گاز ارومیه، 2 محموله سیلندر گاز مایع به تعداد 1000 کپسول مازاد بر سهمیه به همراه خدمات فنی رایگان به مناطق آسیب‌دیده ارسال شد.
کد خبر : ۵۱۸۵۷

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد ضمن بازدید از شرکت پرسی ایران‌گاز ارومیه و قدردانی از مدیر این مجموعه در مشارکت فعال در کمک به زلزله‌زدگان افزود: توجه به ابعاد مختلف مسئولیت اجتماعی این شرکت در وقوع بحران‌ها و به خصوص در زلزله اخیر جایگاه ویژه‌ای در گستره شرکت دارد.

مجرد با اشاره به توزیع بالغ بر 40 هزار لیتر نفت سفید رایگان در گالن‌های 20 و 40 لیتری از زمان وقوع اولین زمین‌لرزه خوی مورخ 28 دی1401 تا به امروز توسط جمعی از کارکنان نیکوکار این شرکت در بین خانوارهای ساکن در کمپ‌ها و چادرها افزود: امید است با ارسال این محموله بتوانیم گرما بخش دل‌های مردم زلزله‌زده شهرستان خوی باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه به جهت حمایت از زلزله‌زدگان شهرستان خوی، کمپینی در راستای کمک به آسیب‌دیدگان با هشتگ یک پتو-یک انسان در بین کارکنان ایجاد کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در این کمپین حمایتی که به صورت کاملا خودجوش در بین کارکنان این شرکت ایجاد شده، قرار بر این است تا هر کدام از کارکنانی که می‌توانند وسایل گرمایشی اعم از پتو، لحاف، زیرانداز، کاپشن و هیترهای نفتی و برقی را تهیه کنند، با این هشتگ تا ولادت حضرت امیر المومنین علی (ع) به مقصد خوی ارسال کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر