/
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت ایام الله دهه فجر

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر : ۵۱۹۳۲
به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است:
 ایام الله دهه فجر سرآغاز طلوع درخشان انقلاب اسلامی و تبلور، شکوه، اقتدار، عظمت و عزت ایران و ایرانی است.
ماه بهمن میدان حضور تماشایی ملت ایران و یادآور روزهایی ماندگار و فراموش‌ناشدنی در تاریخ پرافتخار مبارزات آحاد مردم برای تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.
مروری بر رویدادهای بیش از چهار دهه گذشته مبین این واقعیت است که ملت همیشه در صحنه ایران با وجود فشار های همیشگی دشمنان با روحیه استکبارستیزی پای آرمان ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده اند و به آن پایبندند.
 با پیروزی شکوهمند  انقلاب اسلامی تحولات عظیمی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و صنعتی نظیر خودکفایی در  فرآیند تولید نفت و گاز و  بومی سازی صنعت حفاری در کشور به وجود آمد که امروز در جای‌جای کشور عزیزمان می توان ثمرات این دستاوردها  را به وضوع مشاهده کرد.
 امروز ملت شریف ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) با توکل، بصیرت و بینش انقلابی، همه توطئه ها و ترفندهای استکبار و صهیونیسم جهانی را خنثی و در اوج اقتدار ، پایدار، مقاوم و سربلند در مسیر عزت و بالندگی در حرکت است.
 در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خانواده بزرگ صنعت حفاری همدوش احاد ملت، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و پاسداری از دستاوردهای خون هزاران شهید گلگون کفن، همدل، همصدا، پرشور و با حضور یکپارچه در راهپیمایی یوم الله  ۲۲ بهمن، بصیرت، وحدت و انسجام خود را به نمایش خواهد گذاشت.
با بزرگداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و شهدای گرانقدر، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک عرض نموده و آینده شکوفا همراه با عزت و سعادت برای هموطنان عزیز از درگاه پروردگار بزرگ آرزومندم.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر