/
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد

افتتاح پروژه برق‌رسانی خط لوله جدید ۲۶ اینچ بندرعباس - سیرجان - رفسنجان

پروژه برق‌رسانی به مراکز طرح احداث خط لوله جدید ۲۶ اینچ بندرعباس - سیرجان - رفسنجان همزمان با آغاز دهه مبارک فجر افتتاح شد.
کد خبر : ۵۱۹۵۷

به گزارش نبض نفت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران  ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در آئین بهره‌برداری از این طرح که با حضور فرهاد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت برگزار شد، گفت: این پروژه از جمله طرح‌های زیربنایی و اشتغال‌زایی کشور است که در جهت انتقال پایدار سوخت از جنوب به شمال کشور طراحی شده و در حال اجراست.

وی با اشاره به تجربه و تخصص بالای نیروهای شرکت خطوط لوله و مخابرات گفت: این سطح بالای تخصص و تجربه سبب شده تا کارها به نحو احسن و بدون نقص انجام شود.

در ادامه علی‌اکبر مختاری، رئیس واحد مهندسی برق منطقه خلیج‌فارس نیز در این آیین گفت: خط توسعه پست بندرعباس با ظرفیت ۱۴.۹ مگابایت افتتاح شد که این میزان به ظرفیت دیماند (حداکثر ظرفیت) انتقال نفت بندرعباس برای پروژه‌های آتی خط دوم انتقال نفت بندرعباس - سیرجان - رفسنجان افزوده می‌شود.

وی افزود: به موازات این پست، پست‌های برق قطب‌آباد و مهرآران به ظرفیت ۱۳۲.۶ کیلوولت در این ۲ مرکز افتتاح شد.

رئیس واحد مهندسی برق منطقه خلیج‌فارس ادامه داد: برق این ۲ پست از طریق ۲ خط ۴۰۰ و ۱۳۲ کیلوولت حاجی‌آباد به طول ۱۰۴ کیلومتر تأمین می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر