/
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

ابراز رضایت کارکنان کشتی سازی ایزوایکو از مدیر عامل

کارکنان شرکت کشتی سازی ایزوایکو از اقدامات مدیرعامل این شرکت ابراز رضایت می کنند و اقدامات وی را شایسته و قابل تحسین می دانند.
کد خبر : ۵۱۹۶۹

به گزارش نبض نفت و بر اساس پیگیری های خبرنگار این پایگاه خبری، کارکنان شرکت کشتی سازی ایزوایکو صحبت های قابل تامل و جالبی درباره آقای‌مهندس سلمان ضربی مدیر عامل این شرکت بیان کردند که بدون دخل تصرف در این صحبت ها، منتشر می شود.  

کشتی سازی بعد از بیست سال دوباره دارد سفارش ساخت کشتی می گیرد آنهم ازفرامکس و این نتیجه زحمات دکتر ضربی مدیر عامل هست. 

کشتی سازی الان بیست ساله فقط اسمش کشتی سازی است و عملا فقط تعمیر می کرده اما حالا دارد سفارش ساخت می گیرد آنهم سفارشی که تا می تواند ما را به اوج می برد و چند هزار شغل ایجاد کند. 

ما قبلا دو ماه حقوقمون عقب بود و حتی همان حقوقی هم  که پرداخت میشد تاریخ مشخصی نداشت نمی دونستی کی حقوق می گیری و این واقعا بد بود چون نمی تونستی برنامه ریزی کنی اما الان هرماه، بیستم حقوقمون واریز میشه نهایتا در بدترین شرایط یک روز عقب و جلو می شود و می توانی برای زندگیت برنامه ریزی داشته باشی. 

قبلا به هرکسی دوست داشتن پست یا حق جذب می دادند و کسی هم نمی توانست بگوید چرا به فلانی پست دادین یا مثلا چرا پستی که حق فلانی بود به دیگری دادین اما الان کارهای این چنینی مثل پست ، حق جذب و اینجور کارها هرکدوم برای خودش یه کمیته مخصوص داره؛ مثل  کمیته حق جذب یا کمیته احراز پست که اینجوری دیگه یک مدیر نمی تواند میلی و دل بخواهی به کسی پست بدهد و حتما باید این کمیته تایید کند. 

 یکسری افراد بدون اینکه تخصص خاصی داشته باشند داشتند اینجا خدایی می کردند اما حالا رفتند کنار و افراد متخصص جایگزینشون شدند. 

من یه کارمند ساده ام نه پستی دارم که نگرانش بشوم و نه چیزی که بخواهم بیخودی سنگ کسیو به سینه بزنم اما بنظرم دکتر ضربی کسی است  که می تواند کشتی سازی رو متحول کند و به اوج برساند. 

دکتر ضربی کسیه که زمانی که گفته شد باید تعدیل نیرو کنید جلوی مدیران بالادستی ایستاد و وقتی مورد فشار مدیران قرار گرفت خودش استعفا داد اما حاضر به تعدیل نیرو نشد. 

آیا همچین کسی می تواند به کارگر ظلم کند؟

 ما الان وقتی پیمانکار صورت وضعیت می آورد تا لیست پرداختی بیمه و حقوق کارگران ارائه نکند پولی پرداخت نمی شودیعنی شرط پرداخت صورت وضعیت این است که پیمانکار به کارگرانش بدهکار نباشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر