/
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

قدردانی مدیرعامل شرکت ملی پخش از تأمین سوخت‌ به‌موقع مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان آذربایجان‌غربی حضور یافت و گفت: منطقه ارومیه و ناحیه خوی در این برهه و در بحث مدیریت بحران و حوزه پدافندی با تأمین و ارسال به موقع بنزین جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی شهرستان خوی، خوب عمل کرده و جای تشکر و قدردانی دارد.
کد خبر : ۵۱۹۷۷

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، علی‌اکبر نژادعلی با اعلام خبر فوق افزود: از همان ساعات اولیه زلزله اخیر، منطقه ارومیه در آماده باش کامل بود و تأمین و توزیع بنزین و نفت سفید در جلسه فوری مدیریت بحران پایش و بررسی شد.

نژادعلی در این جلسه، ضمن ارائه گزارش سوخت‌رسانی به استاندار آذربایجان غربی به عنوان رئیس جلسه گفت: در شب اول زلزله هشت بهمن 1401، سه برابر مصرف روزانه بنزین شهرستان خوی، بالغ بر یک میلیون 300 هزار لیتر بنزین به جایگاه‌های سوخت ارسال شد و صف‌های طولانی مقابل جایگاه‌ها، مدیریت و هیچ وقفه‌ای در سوخت‌رسانی ایجاد نشد.

وی در بخشی از گزارش خود به تحقق مسئولیت اجتماعی کارکنان منطقه ارومیه اشاره کرد و گفت: تاکنون بالغ بر 90 هزار لیتر نفت سفید در گالن‌های 20 لیتری به‌صورت رایگان توسط کارکنان نیکوکار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در بین خانوارهای اسکان یافته در کمپ‌ها و چادرها توزیع شده و همچنان ادامه دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: خدمات خوبی توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان در مناطق زلزله‌زده در حال عرضه است و در این میان کمک‌های مردمی، بسیار پررنگ بوده و بنده به سهم خود از مردمی که به صورت خودجوش به میدان آمده‌اند قدردانی می‌کنم.

در این جلسه، استاندار آذربایجان‌غربی، فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع)، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین شناسی کشور، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و رئیس جمعیت هلال‌احمر و جمعی از مدیران استانی و محلی حضور داشتند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر