/
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
با حضور معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری؛

آغاز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت استان خوزستان

در آیینی با حضور معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت استان خوزستان در اهواز گشایش یافت‌ .
کد خبر : ۵۱۹۹۰
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این آیین که روز دوشنبه ( ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱) در سالن اجتماعت مناطق نفتخیز که با حضور استاندار خوزستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران، مدیران و نمایندگان شرکت های سازنده، تولید کننده و دانش بنیان حاضر در نمایشگاه برگزار شد، دکتر وحید رضا زیدی‌فرد ،سخنرانی کرد. 
وی با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به تشریح دستاوردهای صنعت نفت در بخش های مختلف از جمله پژوهش و فناوری و خودکفایی و خوداتکایی در این صنعت راهبردی پرداخت.  
سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با مشارکت ۲۷۱ شرکت سازنده ، تولید کننده ، دانش بنیان، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان خوزستان در اهواز دائر و همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای مراجعان می باشد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر