بانک ایران زمین ؛
تعامل موثر و رصد نیاز مشتریان، یکی از اولویت های بانک ایران زمین است
یازدهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر استان برگزار شد.
به
گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ؛ در ابتدا محمودحسن شاهی مدیر شعب استان ضمن بررسی
وضعیت کلی استان و ارزیابی عملکرد شعب، گفت: شناخت و اطلاع کامل و صحیح از
شرایط بازار و معرفی و ارائه با کیفیت خدمات، کلید موفقیت بانک است.
حسن
شاهی در تشریح اهمیت همکاران شعب در ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و نقش و
جایگاه مشتری افزود: تعامل موثر با مشتریان و پیگیری و رصد نیازهای آنان،
یکی از مهم ترین عوامل تحقق برنامه های بانک در حوزه رضایت مشتری به شمار
می آید
مدیر
استان در ادامه بر نظم و آراستگی شعب تاکید کرد و خاطرنشان کرد: نظام
بانکداری کشور در حال پوست اندازی و جهش به سمت بانکداری دیجیتال است و
بانک ایران زمین نیز به عنوان یکی از پرچم داران در این حوزه فعالیت زیادی
داشته است. معرفی دقیق محصولات و سرویس های بانکداری مدرن، گام موثری در
جهت تقویت ارتباط بانک با مشتریان خواهد بود.
در
این جلسه سید مهدی فاطمی معاون شعب استان با اشاره به نقش و جایگاه سرمایه
انسانی در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف سازمانی، وجود کارکنان توانمند و
متخصص در بانک ایران زمین را ارزشمندترین دارایی این بانک دانست و با
تأکید بر ضرورت آموزش و به روز رسانی اطلاعات کارکنان گفت: بدون تردید چنین
سرمایه ارزشمندی سزاوار احترام، امنیت شغلی، رفاه اجتماعی و خدمت در
مجموعه ای پویا و شایسته سالار است.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر