/
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

رشد و تعالی سازمان مرهون تلاش‌های کارکنان توانمند است

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: سرمایه انسانی سازمان اصلی‌ترین مزیت رقابتی هستند که چنانچه درست مدیریت شوند، می‌توانند به‌عنوان عامل کلیدی در موفقیت سازمان مؤثر باشند.
کد خبر : ۵۲۱۰۲

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی در نشست بررسی مسائل و چالش‌های حوزه مدیریت منابع انسانی اظهار کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین و ارزشمندترین بخش و عاملی حیاتی در بقای یک سازمان است و هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی مفهوم ندارد، حتی پیشرفت فناوری و ظهور فناوری‌های نو نتوانسته نقش و اهمیت نیروی انسانی در سازمان را کم‌رنگ کند، بنابراین مدیریت و راهبری نیروی انسانی اهمیت بالایی دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرکت پایانه‌های نفتی ایران از این ثروت بزرگ، غنی است و مجموعه نیروی انسانی شرکت سرشار از خلاقیت و نوآوری هستند.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: مدیران باید استعدادها و توانمندی‌های کارکنان زیرمجموعه را شناسایی و نسبت به شکوفایی آنان اقدام کنند.

غریبی تأکید کرد: رویکرد ما اجرای عدالت سازمانی است تا رضایت‌مندی در بین کارمندان و سیستم افزایش یابد.

وی ادامه داد: تکریم نیروی انسانی به‌عنوان مهم‌ترین ارزش سازمان در اولویت‌ کاری باشد، توجه به سرانه آموزشی و برگزاری دوره‌ها براساس تخصص و شایستگی محور، ارزیابی عملکردها و به تخصص‌های همکاران توجه ویژه‌ای شود.

در این نشست سیدمحمدجوادموسوی، رئیس پایانه نفتی خارک با اشاره به نقش‌آفرینی همه کارکنان در بخش‌ها و ادارات مختلف در تحقق اهداف و برنامه‌های صنعت نفت و شرکت تصریح کرد: حمایت از کارکنانی که در شرایط سخت آب و هوایی و در مناطق عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز تلاش می‌کنند و در مسیر توسعه کشور گام بر می‌دارند و سرمایه‌های ارزشمند شرکت هستند، لازم است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر