/
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

یکصدوهفتادوهفتمین جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از افتتاح یکصدوهفتادوهفتمین جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر : ۵۲۱۵۹
به گزارش نبض  نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با حضور استاندار و مسئولین استانی،  این جایگاه در ناحیه هشترود شهرستان چاراویماق افتتاح و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

 

در آئین افتتاح این جایگاه، مدیر منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به رشد و توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت در استان و افزایش ظرفیت خدمت‌رسانی به مردم شریف گفت: جایگاه "نگین چاراویماق" با سرمایه‌ای بالغ بر 150 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و با تعامل، پیگیری و همکاری مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی راه‌اندازی شد.

ناصر راشدی اظهار کرد: جایگاه مذکور در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع در مسیر میاندوآب به میانه افتتاح شد که دارای مخازن بنزین و نفتگاز و نیز دو سکو، چهار دستگاه تلمبه و هشت نازل است.

شایان ذکر است، با افتتاح این جایگاه تازه‌تأسیس، تعداد جایگاههای عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی استان به 262 باب افزایش یافته و علاوه بر ارتقای ظرفیت خدمات سوخت‌رسانی برای شش نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر