/
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

دویست‌وهشتادوششمین جایگاه عرضه سوخت مایع منطقه کرمان افتتاح شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: هم‌زمان با چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یک باب جایگاه عرضه بنزین در منطقه کرمان به بهره‌برداری رسید که با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح منطقه به 286 باب رسید.
کد خبر : ۵۲۱۶۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، سیدباقر نورالدینی گفت: به‌ منظور خدمت‌رسانی بهتر به هم‌وطنان گرامی، جایگاه اختصاصی "شهسوار" در شهرستان ریگان با حضور حجة‌الاسلام غضنفری نماینده مردم شریف شرق استان در مجلس شورای اسلامی، امیر حسن‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولین این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نورالدینی ضمن تأکید بر توزیع فرآورده‌های نفتی بر اساس دستورعمل‌های شرکت، حفظ سرمایه‌های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، اظهار کرد: این جایگاه هفتمین جایگاه عرضه سوخت مایع این شهرستان است که با صرف هزینه‌ای بالغ بر چهل میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی احداث شده است.

وی افزود: جایگاه یاد شده دارای چهار تلمبه و هشت نازل بنزین است و برای حدود هشت نفر نیز به طور مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر