/
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

امضای تفاهم نامه بین شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی

در راستای تعامل مشترک و همکاری های دوجانبه و با هدف بکارگیری ظرفیت های طرفین در جهت رشد و ارتقای فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی، تفاهم نامه همکاری به امضای مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی رسید.
کد خبر : ۵۲۱۶۸

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل پالایشگاه شهید هاشمی نژاد در این جلسه به نقش مهم کارکنان در پایداری تولید گاز طبیعی و خدمت رسانی به هموطنان اشاره کرد و گفت: این شرکت به عنوان تنها پالایشگاه گازی کشور در حوزه شمال و شمال شرق بوده که موضوع پایداری تولید در آن از جایگاه مهمی برخوردار است و در زمستان امسال با توجه به بارش برف و سرمای سوزان در دمای منفی 23 درجه شاهد تلاش شبانه روزی کارکنان در خدمت رسانی به هموطنان و تحقق این دستاورد بزرگ بودیم.

یحیی فیضی افزود: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد درکنار فعالیت های عملیاتی، ارتقای سطح فرهنگی و آموزشی کارکنان و خانواده ها و توجه ویژه به فعالیت های فرهنگی، هنری، مذهبی، قرآنی و برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی خانواده ها و فرزندان در دستور کار این شرکت قرار داشته و با جدیت پیگیری می شود.

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حاشیه امضای این تفاهم نامه با عرض خداقوت و خسته نباشید به تلاشگران صنعت گاز و تولید انرژی در شمال و شمال شرق کشور گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه تولید، اقتصاد مقاومتی، دانش بنیان و توانمند سازی جامعه پیرامونی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

محمد حسین زاده با بیان اینکه فعالیت های جهادگونه این صنعتگران تحقق شعار توانستن و گسترش فرهنگ خوباوری است اضافه کرد: در صنعت عظیم نفت و گاز شاهد دستاوردهای مهمی در حوزه اقتصاد مقاومتی، دانش بنیان، ساخت داخل و اتکا به دانش متخصصان داخلی بودیم و حوزه فرهنگ و هنر با دارابودن ظرفیت های مختلف رسانه ای، سمعی و بصری آمادگی دارد تا تلاش های کارکنان و موفقیت های صنعت گاز را به تصویر کشیده تا ملت ایران بیشتر با سختی کار کارکنان صنعت گاز در این پالایشگاه آشنا شوند.

وی در پایان از حمایت های مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد از اهالی فرهنگ و هنر، پشتیبانی از هنرمندان، برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی، دینی و مذهبی قدردانی کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر