/
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت:

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رشد و توانمندی‌ نیروی انسانی در صنعت نفت ایران شد

معاون وزارت نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با بیان این که انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رشد و توانمندی نیروی انسانی در صنعت نفت ایران شد، خاطرنشان کرد: امروز خدمت‌رسانی به مردم، نقش مهمی در حفظ انقلاب اسلامی ایفا می‌کند.
کد خبر : ۵۲۱۷۲

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهدی علی‌مددی در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 246 طرح گازرسانی در استان قم، ضمن تبریک چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و بیان این مطلب، اظهار کرد: این خدمت‌رسانی به مردم و حفظ و پاسداشت انقلاب اسلامی نیازمند نگاه و توجه ویژه به بحث نیروی انسانی است.

وی در تشریح نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف یک مجموعه، تصریح کرد: در صنعت نفت و گاز کشور، این سرمایه نیروی انسانی است که کار هدایت مجموعه را عهده‌دار است. نفت و گاز همواره وجود داشته، ولی آن‌چه که در این بین، نفت و گاز را به یک ثروت ارزشمند تبدیل کرده، انگیزه کار، زحمت و رشادت‌های نیروی انسانی بوده است.

علی‌مددی با بیان این که مجموعه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در دولت سیزدهم تمامی تلاش خود را بر این معطوف کرده تا دغدغه‌های نیروی انسانی را به حداقل ممکن برساند، خاطرنشان کرد: در این راه چالش‌های زیادی پیش‌روی ما بوده و سعی ما بر این است تا مشکلات موجود را از نزدیک بررسی کرده و راهکارهای حل آنان را ارائه دهیم.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رشد و توانمندی نیروی انسانی در صنعت نفت ایران شد، اضافه کرد: همه دغدغه وزیر نفت نیز حل مشکلات نیروی انسانی است و بر همین مبنا ما در این حوزه سعی کرده‌ایم تا به خواسته‌های کارکنان پاسخ داده و مطالبات به حق آنان را از مسیرهای قانونی دنبال کنیم.

در ادامه مراسم، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم نیز، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تلاش‌های شرکت گاز استان قم در مقطعی که گازرسانی در کشور به واسطه سرمای بیش از حد، دچار مشکل شده بود؛ جای تشکر و قدردانی دارد.

وی همچنین در بخشی از اظهارات خود گفت: دولت سیزدهم در حوزه وزارت نفت کارهای کم‌نظیری را انجام داده که از جمله این اقدامات در استان قم، می‌توان به عملیات اجرایی محور جاده ای پردیسان-کهک و تکمیل طرح فرودگاه قم از محل تهاتر با وزارت نفت اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم نیز در بخشی از این مراسم، با بیان این که جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های رهبر معظم‌ انقلاب بر قله‌های رفیع افتخار ایستاده، اظهار کرد: امروز مردم ایران در حالی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن می‌گیرند که کشورمان در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های شگرفی دست پیدا کرده‌ است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر