/
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خصوص توسعه گازرسانی به مناطق محروم

نماینده ولی فقیه در استان سمنان از تلاش های مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان در راستای پایداری جریان گاز و توسعه گازرسانی به مناطق روستایی فاقد گاز، قدردانی کرد.
کد خبر : ۵۲۲۰۷

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان، ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: یکی از برکات و خدمات نظام جمهوری اسلامی، پوشش گسترده شبکه گاز و بهره‌مندی اکثریت مردم کشور و استان سمنان از این نعمت الهی است.

وی با تقدیر از تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان سمنان در راستای پایداری جریان گاز و با تشکر از مردم شریف استان در همراهی و صرفه جویی در مصرف گاز در موج سرمای اخیر، گفت: این صرفه جویی و همراهی، بار دیگر فرهنگ بالای مردم استان سمنان را نمایان کرد که برای بهره مندی سایر هموطنان، تا حد امکان مصرف گاز خود را کاهش دادند.

نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تشکر از پیگیری‌های شرکت گاز در زمینه توسعه گازرسانی به مناطق روستایی فاقد گاز، گفت: موضوع عدالت محوری علاوه بر مهاجرت معکوس، منجر به رونق تولید و رفاه حال روستائیان عزیز می‌شود و این امر با رفع موانع و تأمين به موقع اعتبارات و همکاری مسئولین شتاب خواهد گرفت؛ بی تردید خدمتگزاری به مردم فرصت مغتنمی است که مشمول لطف حق تعالی قرار می‌گیرد.

سیدجواد حقیقت حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان نیز ضمن بیان عملکرد و ارائه گزارشی از آخرین وضعیت گازرسانی و پروژه‌های در دست اقدام، اظهار کرد: با هدف بهره مندی مناطق روستایی استان سمنان از نعمت گاز، پروژه های گازرسانی به روستاهای چاشم، ایج، جوین و امامزاده عبداله در دست اجرا است که پروژه منطقه ایج و امامزاده عبداله به مرحله بهره برداری نزدیک شده است.

حقیقت حسینی با بیان اینکه در موج سرمای اخیر، گاز هیچ یک از مشترکان خانگی استان سمنان قطع نشد، اظهار کرد: با تلاش همکاران و همراهی مردم، مشترکان خانگی در این استان سرمای اخیر، را بدون قطعی گاز پشت سر گذاشتند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در پایان، با اشاره به اهمیت صرفه جویی و مصرف بهینه گاز، گفت: مديريت مصرف در درجه اول، هزينه‌هاي اقتصادي سبد خانوار را کاهش داده و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی نقش مهم و مؤثری را ايفا می‌کند، به گونه ای که صرفه جویی در مصرف گاز به عنوان مصداقی از مصرف بهینه انرژی موجب افزایش رونق تولید، ایجاد اشتغال و رفاه حال و آینده هم‌وطنان می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر