/
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

گازرسانی به 216 واحد صنعتی در استان کرمانشاه

از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۲16 واحد صنعتی و تولیدی در استان کرمانشاه از گاز طبیعی برخوردار شده اند.
کد خبر : ۵۲۲۰۸

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در رابطه با گازرسانی به صنایع،کارخانجات و واحدهای تولیدی استان، اعلام کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آذرماه 216 واحد صنعتی وتولیدی در استان کرمانشاه گازدار شده اند که ازاین تعداد 103 واحد در قالب مصوبه شورای اقتصاد و 113 واحد خارج از این مصوبه بوده است.

وی افزود: با گازرسانی به این واحدها روزانه 26 هزار و ۵۰۰  مترمکعب گاز طبیعی جایگزین سوخت های مایع می شود و این یعنی کاهش آلودگی محیط زیست و کاهش هزینه های تولید و در نتیجه سودآوری بیشتر برای صنایع است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: گاز یک سرمایه بسیار با ارزش و حیاتی است که باید صرف اشتغال زایی، ایجاد ارزش افزوده و توسعه کشور شود نه اینکه صرفا برای گرمایش سوزانده شود.

وی بیان کرد: از مشترکین گرامی تقاضا می‌کنیم قدر این نعمت با ارزش را بدانند و با مصرف بهینه گاز حافظ سهم آیندگان از این نعمت خدادادی باشند.

حسینی در پایان یادآور شد: با توجه به تداوم سرما ، در کنار رعایت نکات ایمنی رعایت صرفه جویی و مصرف بهینه در خصوص کاهش مصرف با کم کردن دمای بخاری  و پکیج ها، نپوشاندن رادیاتورها، پوشاندن درزهای درب و پنجره ها، کوتاه کردن زمان استحمام، پوشیدن لباس گرم درمنازل، استفاده از پرده های ضخیم و... را همچنان از مشترکین گرامی تقاضا داریم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر