/
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

آموزش پیشگیری و اطفاء حریق در مدارس شهرستان‌هاي همجوار با مجتمع گاز پارس جنوبي

مدير پالايشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبي گفت: از ابتداي امسال با برنامه‌ريزي دقيق و منظم، بازآموزی و نوآموزی اصول دقيق ایمنی و آتش نشانی به دانش‌آموزان مناطق پيراموني پارس جنوبي را در اولويت نخست قرار داده‌ايم.
کد خبر : ۵۲۳۳۴

  • به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، حسين باغبان، مدير پالايشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبي بيان كرد: آموزش پیشگیری و اطفا حریق و پوشش حوادث در مدارس شهرستان‌هاي همجوار با مجتمع گاز پارس جنوبي یکی از اهداف کلان آموزشی پالايشگاه دوم است که واحد ايمني و آتش‌نشاني اين مجموعه در جهت انجام آن برنامه‌ریزی و فعالیت می کند.

باغبان در ادامه گفت: در همين راستا، واحد ايمني و آتش‌نشاني پالايشگاه دوم مجتمع با حضور مستمر و فعال در مدرسه دخترانه شهداء حضرت مريم (س) روستاي اخند از توابع شهرستان عسلويه، دوره آموزشي ايمني و آتش‌نشاني را برگزار كرد.

وي ادامه داد: اصول مباني نجات، تئوري اطفاء حريق، كمك‌هاي اوليه، خاموش‌كننده‌هاي دستي و ... از آموزش‌هاي ارائه داده شده در اين دوره‌ها است.

مدير پالايشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبي تصريح كرد: در این دوره‌ها موارد مهمي که در كتاب‌ آمادگی دفاعی در جهت افزايش سطح آگاهي دانش‌اموزان ارائه داده مي‌شود را به صورت عملی و تمرين داده می‌شود تا دانش آموزان با آمادگی بیشتری بتوانند در مواجهه با خطرات احتمالی و حوادث غیرقابل پیش‌بینی عمل کنند.

وي گفت: در این دوره‌ها تلاش می شود ضمن افزايش سطح دانش ايمني و بهداشت دانش‌آموزان، اهمیت و جايگاه شاخص پالايشگاه‌هاي گازی مجتمع گاز پارس جنوبي نیز برای دانش‌آموزان تبیین شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر