/
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

طرح آبرسانی به دهستان جفال شادگان بزودی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی دهستان جفال به عنوان یکی از پروژه‌های آبرسانی فعال در این شهرستان گفت: آبرسانی به دیگر روستاهای شادگان با سرعت در حال اجرا است.
کد خبر : ۵۲۳۸۰

نبض نفت- محمدرضا کرمی نژاد ، با اشاره به آخرین وضعیت اجرایی پروژه های آبرسانی در شادگان اظهار کرد: عملیات باقی مانده پروژه آبرسانی دهستان جفال به صورت ضربتی طی سه ماه اجرا شد و در مرحله تکمیلی و تست نهایی خط است و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه با اجرای ۳۴ کیلومتر خط انتقال فرعی و اصلی در بازه زمانی ۹۰ روزه تکمیل شده است و با وارد مدار شدن این پروژه بیش از ۳۰ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: در انتهای خروجی این پروژه به دلیل عدم تکمیل طرح از سال‌های قبل گلایه‌مندی بین مردم ایجاد شده بود و مانع تکمیل این پروژه شده بودند اما اکنون مشکل حل شده و با حضور مردم طرح تکمیلی پروژه جفال آغاز و تا فردا متصل خواهد شد.

کرمی نژاد عنوان کرد: آبرسانی به روستاهای محروم از اولویت‌های اصلی وزارت نیرو و آبفا کشور است که با اجرای ضربتی پروژه‌های آبرسانی در خوزستان بیش از یک هزار و ۷۰۰ روستا را آبدار کرده‌ایم و طبق برنامه زمان‌بندی شده تا پایان سال آینده روستای بدون آب در خوزستان نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اعتبار پروژه آبرسانی گفت: اعتبار پروژه آبرسانی جفال ۱۵۰ میلیارد تومان بوده که این پروژه یکی از پروژه‌های آبرسانی به روستاهای شادگان است که در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: با تکمیل این پروژه قبل از پایان سال جاری کام مردم روستاهای هدف از آب شرب پایدار شیرین می‌شود و آبرسانی به دیگر روستاهای شادگان با سرعت در حال اجرا است.

منبع:ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر