/
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

محدودیتی در توزیع گاز مایع در قم وجود ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: محدودیتی در توزیع گاز مایع برای مصرف‌کنندگان به ویژه افراد و خانوارهای مشمول مصرف این حامل انرژی در قم وجود ندارد.
کد خبر : ۵۲۴۸۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، محمدرضا حصیری افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای استفاده از گاز مایع، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم در راستای ایجاد شرایط دسترسی آسان آحاد جامعه، نسبت به تأمین حامل‌های انرژی از پالایشگاه‌ها، انبارهای نفت و خطوط لوله اقدام کرده است.

حصیری اضافه کرد: منازل، صنوف و مشاغلی که به شبکه گازرسانی متصل نیستند و مورد تأیید اداره گاز هستند، مجاز به استفاده از گاز مایع هستند.

وی افزود: توزیع گاز مایع برای خانوارهای فاقد انشعاب گاز طبیعی، همانند تعیین سهمیه نفت سفید گرمایشی به‌صورت الکترونیکی بر روی کارت بانکی این خانوارها، در نوبت‌های متوالی اجرا می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: تعداد مورد نیاز سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع نیز به نرخ مصوب از طریق کارت بانکی تعریف شده و از طریق پوز مخصوص توسط عوامل توزیع دریافت می‌شود.

مدیر منطقه قم در ادامه خاطرنشان کرد: شاغلان صنفی، خدماتی و صنعتی نیز با ثبت درخواست در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR و از طریق کارت بانکی تعریف شده، می‌توانند گاز مایع به نرخ مصوب دریافت کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۳۲۱۱، ۳۶۶۲۳۲۱۲ و ۳۶۶۲۳۲۱۳ مشکلات خود را در این زمینه مطرح و همچنین برای راهنمایی بیشتر به سامانه یاد شده مراجعه کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر