/
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
تلاش بی‌وقفه نیروهای امداد و گازبان در مناطق برفی و کوهستانی استان چهار محال و بختیاری

تلاش بی‌وقفه نیروهای امداد و گازبان در مناطق برفی و کوهستانی استان چهار محال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از پایداری شبکه توزیع گاز در سراسر استان با وجود بارش‌های شدید برف و باران و بحران بوجود آمده در استان خبر داد.
کد خبر : ۵۲۴۹۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان با اعلام این خبر، اظهار داشت: با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات انجام شده، هیچ مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان وجود ندارد و باوجود بارش های شدید باران و برف در استان، تاکنون قطعی گاز یا آسیب به زیرساخت ها، خطوط، تاسیسات و یا ایستگاه های تقلیل فشار گاز استان چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.

وی ضمن بازدید از مناطق بحرانی، تصریح کرد: هم‌اکنون هیچ‌گونه مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان استان وجود ندارد، همه ایستگاه‌های این شرکت در مدار هستند و فشار گاز در سطح استان نیز پایداری خود را حفظ کرده است.

سلیمیان در اتباط با گردنه صعب‌العبور و برف‌گیر چری در شهرستان کوهرنگ (منطقه بازفت) توضیح داد: پس از هشدار سازمان هواشناسی در خصوص بارش نزولات آسمانی به‌ویژه برف طی هفته‌های گذشته و جاری و سرد شدن محسوس دمای هوا، باوجود ریزش بسیار شدید برف در استان  بخصوص مناطق کوهستانی، امکان تردد و خدمت‌رسانی به مردم و همچنین بررسی وضعیت تأسیسات گازرسانی با مشکل مواجه شده بود که در این رابطه با توجه به شرایط پیش‌آمده، با تلاش همکاران شرکت، خدمات‌رسانی به مناطق پوشیده از برف استان به طور مستمر ادامه داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ به گونه‌ای بود که تمامی رگلاتور و کنتورهای گاز در زیر برف مدفون شده بود، گفت: اما با این وجود، گاز هیچ مشترکی قطع نشد.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان فصل بارش‌ها، گشت‌ها و سرکشی‌های مستمر با تلاش تمامی همکاران شرکت گاز استان در شهرستان‌ها انجام می‌شود تا هیچ‌گونه مشکلی در حفاظت از تأسیسات گازرسانی و نیز تأمین پایدار و مستمر گاز برای مشترکان در سطح استان رخ ندهد.

سلیمیان رمز پایداری جریان گازطبیعی و رضایتمندی مشترکین از خدمت‌رسانی را داشتن برنامه جامع تعمیرات و نگهداری اعلام و تصریح کرد: شرکت گاز استان  همواره بازرسی فنی و تعمیرات اساسی ایستگاه‌ها، تجهیزات و خطوط لوله را بنا بر زمان‌بندی تنظیم شده در فصل تابستان انجام داده و آمادگی لازم را برای ورود به فصل سرما کسب می‌کند.

وی در پایان، بیان کرد: در صورت  تداوم بارش‌ها و افزایش سرما، همه تلاش و برنامه‌ریزی شرکت گاز استان، ممانعت از قطعی یا کاهش فشار گاز مشترکان است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر