/
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد:

کمترین توقف و بیشترین برداشت در تعمیرات اساسی سال آینده مجتمع گاز پارس جنوبی

طبق برنامه‌ریزی و کسب تجربه، امید است در تعمیرات اساسی پیش رو پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی، کمترین توقف و بیشترین برداشت را داشته باشیم.
کد خبر : ۵۲۷۰۵

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: با برنامه‌ریزی و تمهیدات جدید تلاش خواهیم کرد کمترین توقف در بازه زمانی تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های مجتمع در سال آینده و بیشترین میزان تولید را ثبت کنیم.

زمانی در ادامه افزود: با پیگیری های مستمر، نقطه به نقطه و مداوم کارکنان در مجموعه فاخر گاز پارس جنوبی پایداری تولید و تجمع تولید در ابتدای شبکه با موفقیت فراهم و شب های بسیار سرد و سخت سپری شد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: در حال برنامه ریزی دقیق و منظم هستیم تا برداشت گاز از مخزن مشترک در آینده بسیار نزدیک را شتاب داده و چرخش اقتصادی کشور را شکوفاتر از گذشته کنیم.

زمانی در پایان، اظهار کرد: تامین به موقع تجهیزات و قطعات کلیدی و راهبردی پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از موارد مهم در تامین گاز هموطنان در فصل زمستان سال جاری بوده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر