/
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

استفاده از توان متخصصان داخلي در راه‌اندازی دو دستگاه توربين پالايشگاه هفتم

با اقدامات شاخص و نوآورانه سازندگان ايراني، دو دستگاه توربين رديف چهارم و ششم در پالايشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبي با موفقيت راه‌اندازي و در مدار توليد قرار گرفت.
کد خبر : ۵۲۷۳۲

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، مهرداد عبدي، مدير پالايشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبي در اين باره بيان كرد: با حمايت مستقيم مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي، توان و دانش متخصصان داخلي دو دستگاه توربين رديف‌هاي چهارم و ششم اين مجموعه در كوتاه‌ترين بازه‌زماني با موفقيت نصب، راه‌اندازي و در مدار توليد قرار گرفت.

وی در ادامه تصريح كرد: با توجه به نقش بسيار حياتي و كليدي توربين رديف‌هاي چهارم و ششم پالايشگاه هفتم پارس جنوبي در توليد مستمر و پايدار گاز، نشست‌هاي تخصصي برگزار و با حمايت‌هاي لازم از سوي مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي و با هماهنگي‌هاي صورت گرفته با واحد مهندسي توسعه شركت ملي گاز، دو دستگاه توربين به پالايشگاه  هفتم پارس جنوبي انتقال داده شد و در واحد 106 رديف‌هاي چهارم و پنجم با موفقيت نصب شد.

وي گفت: اكنون توربین ردیف ششم پس از آزمایش‌های بسيار دقيق و كارآمد واحدهای مکانیک،ابزاردقیق و برق، مرحله‌ي عمليات تعمیر و نصب نيز با موفقيت سپري كرده و اكنون در مرحله پیش راه‌اندازی است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر