/
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

قدردانی استاندار خراسان رضوی از اقدامات شرکت گاز استان در زمستان ۱۴۰۱

استاندار خراسان رضوی از تلاش شبانه روزی و اقدامات جهادی شرکت گاز استان برای تامین پایدار جریان گاز در زمستان امسال تشکر کرد.
کد خبر : ۵۲۸۰۳

به گزارش نبض  نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای اداری استان با اشاره به سرمای بی سابقه و گسترده زمستان 1401 از تلاش ها و اقدامات به موقع کارکنان صنعت گاز خراسان رضوی در مدیریت شرایط و اقدامات جهادی برای تامین پایدار گاز در گستره استان تقدیر و تشکر کرد.

استاندار خراسان رضوی افزود: در اثر سرمای بی سابقه شدید و وسیع زمستان سال جاری اکثر خطوط انتقال گاز استان دچار افت شدید فشار شد که با تلاش شبانه روزی و تمهیدات به موقع از قطع گاز بخشهای مختلف جلوگیری شد.

وی افزود: در این میان صرفاً جریان گاز بخش کوچکی از شهر تربت جام دچار قطعی چند روزه شد که با دستور وزیر نفت تقویت خط انتقال گاز این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به پروژه های کلان و زیرساختی مهم همچون فاز دوم طرح ذخیره‌سازی گاز و اجرای خطوط انتقال و طرح های بهینه سازی در استان اظهار امیدواری کرد: با اجرای این پروژه‌ها پایداری گاز در استان خراسان رضوی به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.

نظری تاکید کرد: زحمات شبانه روزی کارگران و کارکنان صنعت گاز در جای جای استان اعم از پالایشگاه ها، چاه های گاز و خطوط انتقال و توزیع و ایستگاه های گاز شایسته تقدیر و تشکر است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر