/
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی:

در دوسال گذشته دورترین نقاط تربت جام هم از نعمت گاز بهره مند شدند

نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی از اقدامات وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برای گازرسانی به بیش از180 روستا از جمله در دورترین نقاط این شهر در 2 سال گذشته تشکر کرد.
کد خبر : ۵۲۸۱۲

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی  روز شنبه، ۲۰ اسفندماه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه تقویت خط انتقال گاز ۱۶ اینچ صالح آباد به تربت جام که با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مدیران صنعت گاز برگزار شد با اشاره به اقدامات مثمرثمر و میدانی وزیر نفت در زمستان امسال گفت: حضور وزیر نفت در تربت جام و رصد میدانی وضعیت این شهر در روزهای سرد زمستان مایه دلگرمی بود.

وی افزود: مدیریت لحظه به لحظه وزیر نفت و هماهنگی‌هایی که مستقیما از سوی شخص وزیر انجام می‌شد نقش چشمگیری در رفع مشکل آن دسته از مشترکین گاز در تربت جام داشت که به دلیل افت فشار گاز با مشکل مواجه شده بودند.

نماینده مردم تربت جام با بیان اینکه در دوره وزارت جواد اوجی در 2 سال گذشته به بیش از180 روستا گازرسانی شده است گفت: حتی دور افتاده‌ترین روستاها نیز که در گازرسانی مشکل داشتند گازدار شدند. امروز بیش از 95درصد از جمعیت شهرستان تربت جام از نعمت گاز بهره مند هستند و از این جهت به نمایندگی از مردم تربت جام از رئیس جمهور محترم، وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران کمال تشکر را دارم.

رحیمی جهان‌آبادی  با اشاره به اجرای طرح خط انتقال گاز ۱۶ اینچ صالح آباد به تربت جام از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت:  نیاز است همه ما برای به اتمام رسیدن این طرح مهم دست به دست هم دهیم تا هر چه زودتر به پایان برسد.

وی افزود: احداث و تقویت این خط لوله می‌تواند پایداری گازرسانی به شهرستان تربت جام و دیگر شهرستان‌های همجوار را افزایش دهد. تلاش می‌شود این پروژه تا سال آینده به بهره‌برداری برسد و مردم در آسایش باشند.

تحقق وعده‌های وزیر نفت به مردم مرزنشین استان خرسان رضوی

جهان‌آبادی با تاکید بر اینکه وزیر نفت همواره به وعده‌های خود عمل کرده است، در حاشیه مراسم و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز یکی از وعده‌های وزیر نفت که چندی پیش به مردم مرزنشین استان خرسان رضوی داده بود محقق شده است. بنده به عنوان نماینده مجلس حقیقتاً در آن زمان باور نمی‌کردم آقای اوجی بتواند این وعده را عملیاتی کند.

رحیمی جهان‌آبادی همچنین با بیان اینکه از وزیر نفت صادق‌الوعده دولت سیزدهم برای عمل به وعده‌ها قدردانی می‌کنم، یادآور شد: وزیر نفت در جریان سفر به تربت جام وعده آغاز احداث خط لوله به‌منظور تقویت شبکه گاز در این منطقه را طی سال آینده با بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی اعلام کرد و انشالله  با راه‌اندازی خط لوله تقویتی صالح‌آباد - تربت جام در پاییز سال ۱۴۰۲، نگرانی مردم این منطقه در زمستان امسال بابت پایداری شبکه گاز رفع می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر