/
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
با اجرای خط انتقال تقویتی تربت جام تامین می‌شود؛

تضمین پایداری شبکه گاز استان خراسان رضوی برای 25 سال آینده

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: با اجرای خط انتقال تقویتی تربت جام، پایداری شبکه گاز استان برای 25 سال تامین می شود.
کد خبر : ۵۲۸۱۳

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری روز شنبه۲۰ اسفندماه 1401 در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح خط انتقال 16 اینچ صالح آباد- تربت جام که با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین مدیران استانی و صنعت نفت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،گفت: مطالعات پایه‌ای اجرای این خط توسط مهندسین مشاور و حوزه خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام و هم اکنون با اخذ مجوزهای زیست محیطی و پدافند غیرعامل امکان شروع عملیات اجرایی فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به تجربه مشابه و اجرای موفق خط انتقال گاز سرخس- درگز در دهه هشتاد توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، اجرای این پروژه نیز توسط این مجموعه به صورت جهادی اجرا خواهد شد.

افتخاری با قدردانی از حمایت‌های وزیر نفت در بحران افت فشار گاز در دی ماه امسال گفت: با دستور وزیرنفت مبنی بر اجرای این خط، تامین گاز منطقه شرق کشور و استان خراسان رضوی برای 25 سال تضمین می‌شود.

وی با تشکر از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به دلیل توجه به حل مشکلات مشترکین گاز تربت جام تصریح کرد: مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، روزانه وضع گازرسانی، برنامه‌ها و اقدام‌ها برای تامین و پایداری گاز به مشترکان تربت جام را پیگیری می‌کردند و قدردان این نگاه ویژه هستیم.

افتخاری در پایان به نمایندگی از کارکنان شاغل در طرح‌های مختلف استان از توجه ویژه وزیرنفت به منابع انسانی به عنوان دارایی ارزشمند صنعت نفت قدردانی کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر