/
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

صدمین جایگاه عرضه سوخت استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از راه‌اندازی صدمین جایگاه عرضه سوخت استان مرکزی در رازقان زرندیه ساوه خبر داد.
کد خبر : ۵۲۸۳۶

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، جایگاه "رازقان" همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان با حضور سعید جمشیدی مدیر منطقه استان مرکزی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه و جمعی از مسئولان و اهالی منطقه افتتاح شد.

سعید جمشیدی در آئین افتتاح این جایگاه اظهار کرد: جایگاه یاد شده در مساحت حدود چهار هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری شهرداری احداث شد.

جمشیدی ضمن اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این جایگاه، زمینه اشتغال‌زایی  برای سه نفر فراهم شده است، افزود: جایگاه فوق دارای یک تلمبه 2 نازله بنزین و یک تلمبه 2 نازله نفتگاز برای صیانت از حقوق مردم و رفاه حال آنان در حال خدمت‌گذاری است.

مدیر منطقه استان مرکزی در پایان از تلاش استاندار محترم استان مرکزی، نماینده محترم مردم شریف ساوه و زرندیه، مالک و بهره‌بردار این جایگاه و مسئولین و کارکنان ناحیه ساوه و واحدهای مسئول در منطقه به خاطر تلاش برای ساخت و بهره‌برداری از این واحد خدماتی تشکر کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر