/
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي خبر داد:

توسعه فضای سبز نزدیک به ۳۰ هکتار از مناطق ساحلی شهرستان‌های بوشهر

هم‌زمان با هفته منابع طبیعی و گرامیداشت روز درختکاری، بيش از 2 هزار و 200 اصله نهال با هدف توسعه فضای سبز در سراسر پالايشگاه‌هاي مجتمع گاز پارس جنوبي و مناطق پيراموني به همت متخصصان وكاركنان اين مجموعه کاشته شد.
کد خبر : ۵۲۸۴۲

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، احمد باهوش ، مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي کاشت درخت را حرکتی دینی و انقلابی خواند و افزود: خوشبختانه مجتمع در کنار تولید پایدار و ایمن توجه بسیار خوبی به کاشت درخت و توسعه ی فضای سبز در پالایشگاه‌ها داشته و این حرکت نشان از پویایی و نشاط در این مجموعه بزرگ گازي كشور است.

باهوش در ادامه بيان كرد: طي دو روز گذشته از هفته‌ي منابع طبيعي و روز درختكاري، بيش از 2 هزار و 200 اصله نهال از انواع مختلف تنوع گياهي و اقليمي منطقه در سراسر پالايشگاه‌هاي مجتمع گاز پارس جنوبي و مناطق پيراموني با همت متخصصان و كاركنان اين مجموعه كاشته شد.

مدير عامل مجتمع گاز پارس جنوبي با اشاره به تلاش اين مجموعه برای احیای جنگل‌های حرا در شهرستان‌هاي ساحلي مناطق پيراموني تصريح كرد: توسعه‌ی فضای سبز و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای گسترش درختکاری در جنگل‌های سواحل شهرستان های همجوار مجتمع گاز پارس جنوبی و احيای جنگل‌هاي حرا از اهداف مهم این مجموعه بزرگ است و در کنار تولید پایدار و ایمن گاز آمادگی لازم جهت هرگونه تعامل و همکاری در این خصوص با دستگاه های ذیربط را داریم.

وي ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی از سال ۹۰ پروژه‌ بزرگ احیای جنگل‌های حرا را در پارک ملی دریایی نایبند آغاز کرد و توانست در سال ۹۱ از طرف سازمان محیط زیست نشان «شرکت حامی حرا» را دریافت کند و تاکنون مساحتی نزدیک به ۳۰ هکتار از مناطق جزر و مدی پارک ملی دریایی نایبند و سواحل شهرستان‌های بوشهر، دلوار، دیر و کنگان را زیر پوشش قرار دهد.

باهوش گفت: درختان یکی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه‌ای از تجلی آفریدگار و نماد آبادانی و شاخص سبزی و خرمی و مظهر زندگی هستند که موجب پاكي هوا، آسایش و رفاه مردم و صفا و پاکی طبیعت می‌شوند و مجتمع گاز پارس جنوبي نيز با برنامه‌ريزي دقيق و منظم در كنار توليد پايدار و مستمر گاز به توسعه‌ي فضاي سبز پالايشگاه‌هاي سيزده گانه اين مجموعه نيز توجه ويژه دارد.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر