/
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
به منظور افزایش آمادگی و توان عملیاتی در ایام نوروز؛

اجرای طرح کنترل و نظارت بر عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه قم آغاز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از تمهیدات لازم پیرامون نظارت‌های کمی و کیفی دقیق روزانه در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح منطقه در آستانه سال جدید و تعطیلات پیش‌رو خبر داد.
کد خبر : ۵۲۸۷۰

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قم، محمدرضا حصیری گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در روزهای اخیر و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان در بخش‌های مختلف شرکت، مسافرین، زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت (س) در خصوص تأمین سوخت خود هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

حصیری در ادامه افزود: در حال حاضر با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی‌های لازم طی جلسات مختلف تسهیلات نوروزی با مسئولین شرکت و همچنین مدیران جایگاه‌های عرضه سوخت، در این ایام هیچ مشکلی از نظر سوخت‌رسانی نخواهیم داشت.

وی افزود: نظر به اینکه استان قم محور مواصلاتی 18 استان کشور است و از لحاظ حضور زائرین حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران، به ویژه در ایام تعطلات نوروزی حائز اهمیت خاص نیز است لذا با افزایش نیروهای نظارتی به صورت روزانه، موارد کمی و کیفی تمام جایگاه‌های سطح استان به صورت دقیق مورد بررسی کارشناسان مربوطه قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است، استان قم دارای 65 جایگاه عرضه بنزین و ۴۲ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی فعال است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر