/
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه ارومیه آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ضمن قدردانی از تلاش جایگاه‌داران و تمامی زحمت‌کشان عرصه سوخت‌رسانی به ویژه عاملین سوخت‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان خوی گفت: با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و پیش‌بینی افزایش تردد مسافران در مرکز و شهرهای شمال استان، آمادگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین وجود دارد.
کد خبر : ۵۲۸۸۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد گفت: در آستانه سال جدید و با توجه به موقعیت جغرافیای شهرستان ارومیه و هم‌مرز بودن استان آذربایجان غربی با سه کشور، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات و سوخت‌رسانی مطلوب اتخاذ شده و در این خصوص تأمین و ذخیره‌سازی به موقع انجام شده است.

مجرد افزود: استان آذربایجان غربی به دلیل کوهستانی بودن منطقه یکی از نقاط سخت‌گذر کشور به حساب می‌آید که با 165 باب جایگاه عرضه سوخت، هفت شرکت تعاونی حمل و نقل و 197 دستگاه انواع نفتکش مشغول سوخت‌رسانی به مردم عزیز مرکز و شهرهای شمال استان است.

وی خاطر نشان کرد: از 15 اسفند تا 15 فروردین ماه، تیم‌های بازرسی و نظارت نوروزی در سطح منطقه با هدف تأمین رفاه گردشگران به صورت مستمر بر فعالیت‌های جایگاه‌ها نظارت خواهند کرد، لذا بهره‌گیری از تجارب گذشته در تشکیل تیم‌های نظارتی و ارزیابی عملکرد این تیم‌ها، به منظور نظارت و کنترل بر ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی در جایگاه‌ها و تأسیسات گاز مایع توسط کارشناسان و تیم‌های بازرسی نقطه عطفی در خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی است.

این مقام مسئول ضمن اهمیت ارائه خدمات رفاهی جایگاه‌های عرضه سوخت تصریح کرد: جایگاه‌هایی که در محور‌های ورودی و خروجی شهرها قرار دارند از حساسیت بالاتری برخوردارند و نظافت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، آماده به کار بودن تجهیزات ایمنی، اطمینان از سالم بودن تلمبه‌ها و تأمین به موقع فرآورده‌های نفتی قابل عرضه از اولویت‌های بازدید طرح نظارتی است.

مدیر منطقه ارومیه ضمن معرفی اپلیکیشن باک (پمپ بنزین یاب) برای ره‌گیری جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: شماره تماس‌های ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و تلفن 04433432353 منطقه ارومیه آماده پاسخگویی به نقطه‌نظرات و شکایات مهمانان و مسافرین نوروزی به صورت شبانه‌روزی است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر